Capitolul 9

771 58 0
                                    


                       𝐒 𝐂 𝐀 𝐑 𝐋 𝐄 𝐓 𝐓

-Ce?Am întrebat confuza.Cum naiba avea sa merg cu el la o petrecere cand eu nu aveam rochie sau mai stiu eu ce.

Sin şi-a muşcat buza de jos,apoi a spus grabit:

-Cum ai auzit,Scarlett.Vrei sa vi cu mine la petrecerea unui tovarăş? Nu te pot lasa singura aici.

Mi-am mutat privirea in încercarea de al ignora pe Sin.

-Nu. Plus ca de ce m-ar lua cu el? Ce dracu as cauta acolo,ultima ciudata de pe pamant mergand la o petrecere cu unul dintre multii baietii populari din scoala.

-De ce?Hai Scarlett,îți promit ca va fi distractiv.Buzele lui Sin s-au format intr-o linie dreapta.

-Dar nu am cu ce ma îmbraca...am murmurat eu.

Sin a rămas putin pe ganduri apoi a adăugat:

-Oh,serios? De aceea nu vrei sa mergi,ca nu ai cu ce te imbraca?A facut o pauza. Am eu ceva care cred ca ti-ar placea.

Sin a pornit catre camera lui,asa ca l-am urmat. S-a dus catre dulapul cu haine .A luat ceva deasupra lui si mi l-a înmanat

Era o rochie.
O rochie...
NU-MI CRED OCHII CE VAD!Wow,baiatul asta e grozav.Dupa ce ca mi-a dat hainele lui,mâncare,un loc unde sa stau si toate cele...cred ca visez!

-Scarlett?Esti ok? Lacrimezi.

Lăcrimam?Stropii de apă sărată curgeau șiroaie de-a lungul feței mele, ajungând la buze, m-am strâmbat ușor în momentul în care buzele mele au făcut contact cu lacrimile mele sărate. Nici măcar nu îmi dădusem seama, că am început să plâng, mă simțeam fericită într-un oarecare mod, pentru că pentru prima oară după mult timp cineva se comporta frumos cu mine, în afară de Rosie, demult nu am mai simțit sentimentul acesta ușor plăcut, și ce mult aș da ca tata să vină acasă, la dracu mi-e așa dor de el! Vreau să îi simt căldura părintească alături de mine, să știu că mă va încuraja în orice fac, dar din păcate tata lucra, lucra al naibii de mult ca să ne trimită nouă bani, tata ne trimitea nouă bani, dar mama își lua banii doar pentru ea,pentru că e o nemernică, și nu credeam că o să o zic vreodată dar o urăsc pe Juliet Howard!

Rochia se vedea ca era veche,dar al naibii de frumoasa!Chiar era superba.Cred ca-mi ajungea pana la genunchi sau ceva de genul. Era făcuta din mătase, era neagra si generoasă.

-Ești cumva femeie sub acoperire?Îmi întorc privirea spre el confuză.

El pufneşte în râs. îmi simteam obrajii calzi dintr-o dată. Avea un râs frumos,as da orice să-l văd mai des râzând.

-Nu!Oh doamne,Scarlett,ești o figura!Ia o pauza de respirație și apoi continua.E rochia mamei.

Acum era serios.Cred ca i-am atins punctul sensibil...

-E foarte frumoasă.Multumesc frumos!

-Pentru nimic.Acum,dute s-o încerci. Mi-a zâmbit Sin.

I-am zâmbit și eu la rândul meu,apoi am plecat către baie.

°

Arată superbă pe mine! îmi scoate formele în evidență,și îmi vine perfect.

Am ieșit din baie direct către camera lui Sin.Nu era acolo.Ma jur ca dacă iar a plecat de acasă o sa-

-Wow..s-a auzit o voce groasa în spatele meu.

Am tresărit și m-am întors numaidecât. Era Sin,normal. Privirea lui era peste tot pe corpul meu,îmi scana fiecare colțișor atent,cu un rânjet pe față.

Șoaptele întunericului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum