Siyah Bebeğim: Amir Bebeğim, tilki gibi sana sırnaşan kim?
Amir Bebeğim: Seni alakadar eder mi?
Siyah Bebeğim: Seni sevmeseydim etmezdi.
Amir Bebeğim: Kızın adını bile hatırlamadığım doğrudur. Geldi de gitmiyor. Hayır telefonla mesajlaşıyorum, onu da takmıyor amk.
Siyah Bebeğim: Acil yardım timi geliyor!! (12.42)
Amir Bebeğim: Gediz'i göndermek mi? (12.47)
Amir Bebeğim: Onunla yakın mısın?
Siyah Bebeğim: Yakın değilim ama olmamı ister miydin bilmiyorum her kıza yavşadığı doğrudur. Ama kız var dedim koşa koşa gitti cancağızım.
Amir Bebeğim: Şaşırmadım.
Siyah Bebeğim: Çol güzel gülüyorsun bebeğim.
Amir Bebeğim: Burada mısın?
Siyah Bebeğim: Evet.
Siyah Bebeğim: Boşuna uğraşma, beni göremezsin.
***
Amir'den
Gediz ve yanımdaki kızla kantindeki masaların birinde otururken bize doğru gelen iki tanıdık sima gördüm. Lila'yla karşılaşmalarımızda güldüğünü çok görmemiştim ama onun gülümsemesi bulaşıcı gibiydi. Benim de tebessüm etmemi sağlıyordu.
Aklıma Siyah geldi. O da dengesizdi. Bir anlığına Anonimin Lila olmasını istedim ama o yanımda çok rahat duruyordu. Bebeklere baktığımız gün yan yana yatınca ondan gereksiz fazla etkilenmiştim. Ta ki dağ ayısı Gediz'in gelip hepimizi uyandırmasına kadar. Ondan sonra bir de bize kınayıcı bakışlar attı. Sanki birbirimizi sevdik.
"Amir!" Gediz'in anırmasıyla normal hayata dönmüş gibi trastan geçtim. Lila ve Balım meraklı gözlerle bana bakıyordu.
"Ne oldu?" diye sorduğumda Lila kaşlarımı çattı. "Bütün hevesimi kaçırdın. Ben burada kırk saattir kime ne anlatıyorum." dedi ve kollarını göğsünün altında birleştirdi. Sevgili tribi mi yiyorum ben?
Gediz bana dönerek "Tatil ayarlamış mor kafa da. Onu anlatıyordu." dedi. Gözlerim masadakilere kaydığında Az önceki kızın burada olmadığı fark etmemle gülümsedim.
Lila yine lafı koydu. "Sevdiceğin çoktan gitti Amir Be-bey." Hayır yani ben onu sevdiğimi söyledim mi? Beni bir tek Siyah'ım anlıyor. Lila'ya ne kadar uzak durursam Siyah'a o kadar yakınlaşırım.
Sevmek mi sevilmek mi?
İkisi de çok acı olsa da sevilmek daha güzel sanki.
"Sevmek mi sevilmek mi?" diye sordum. Onların cevabını da çok merak ediyordum. Lila tebessüm ederek gözlerini bir yere sabitledi. İlk cevap Balım'dan geldi.
"Bence sevilmek. Acı çekmiyorsun. Hele bir de sevgisine inanırsan sevmeye devam edersin."
Gediz "Sevmek acı çektirse de gözüme daha çekici geliyor." dedi. ondan başka ne beklenir ki.
Üçümüzün de gözleri Lila'ya kaydığında gülümsemesi yüzünden solmadan bize çevirdi bakışlarını. "Sevmek. Çünkü sevdiğine, sevildiğinden daha çok emin olursun. Amir sana göre sevilmek, değil mi?" Sevmek daha cazip gelse de ben hala sevilmekten yanaydım ve Lila beni kısa süreli tanısa da doğru tahmin etti.
Kafamı salladım.
Lila "Kim seni sevildiğine inandırdı yakışıklı?" Bana taktığı lakapla gülerken aklıma tekrar ve tekrar Siyah geldi. Gülmem tebessüme dönüşürken sorusunu cevapladım.
"Siyah diye bir anonimim var. O gerçekten beni sevdiğine inandırdı." Büyük bir itirafta bulunmuştum. Onu tanıdıklarını bile düşünüyordum.
"Oha! Onu görmeden nasıl inandın? Sonunda dede çıkmazsa iyidir." diye atladı Lila. Kahkaha attım.
"Çıksa çıksa küçük aşık çıkar." dedim.
Sizin de duygu düşüncelerinizi alalım.
***
Sevmek mi?
Sevilmek mi?
Oy, yorum ne isterseniz Sahne sizin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMİR BEBEĞİM |TEXTİNG| ✓
HumorTAMAMLANDI 0508 * **: Bir doktor hayatımı kurtarabilir, 0508 * **: Bir avukat hayatımı savunabilir, 0508 * **: Bir asker hayatım için savaşabilir, 0508 * **: ama sadece sen bana hayatın gerçek anlamını verebilirsin. 0508 * **: Seni seviyorum...