16

2.6K 107 8
                                    

Aman güzel güzel okuyun gardaşlarım. Yorumlarınızı da ben okuyum.

Bide oyanıyomuş.

***

Gözlerimi açtığımda yanlış yerde uyuduğumu anladım. Koltukta uyuya kalmıştım. Televizyon da kapalıydı. Üstümde örtü de vardı. Delinin teki uyanıp bana iyilik yapmıştır.

Adımlarım ilk mutfağa gitti. Karnım guruldayınca buzdolabını açtım ama boştu. Yılda birkaç kere geldiğimiz evin buzdolabı niye dolu olsun ki. Gitmeden önce şalterleri bile kapatıyorduk.

Odama çıkıp elimi yüzümü yıkayıp giyindim. Uyanan bir insan evladı daha görmedim. Tek başıma taa yolun ucundaki markete nasıl gidecektim ki?

Arabayı mı kaçırsam? En yakın zamanda araba kullanmayı öğreneceğim.

Bu da ha deyince oluyordu zaten.

Gözlerimi devirip odamdan çıktım.

Parmak uçlarımla saç diplerime masaj yaparak aşağı indim. Mutfaktan tıkırtı sesleri geliyordu. Elime köşedeki bibloyu alarak mutfağa geçtim. Buzdolabına bakan hırsıza bibloyla vuracakken kafasını bana çevirip çığlık attı.

Amir bebeğim beni kalpten götürüyordu ama bu sefer korkudan. Onun çığlığıyla ben de çığlık attım. Evde iki tane hayvan uyuyordu ama bu olacak iş mi?

Elimdeki bibloyu köşeye bırakarak "Hırsız gibi ne diye böyle davranıyorsun?" diye sordum.

Bebeğimin az daha kafasını kıracaktım ama şimdi üste çıkmak için çabalıyordum.

"Acıktım kızım ne yapabilirim."

"Of ben de onun için süslendim."

"Acıktığım için mi?" Geri zekalı taklidi yaptığını düşünüyorum.

Dudaklarım hafif yukarı kıvrılırken "Ne alaka çocuğum?" dedim.

"Biri bebeğim der biri çocuğum... Hasbinallah!" diye mırıldandığını duydum. İnşallah doğru duymuşumdur.

"Hadi, bari markete gidelim çok uzak buraya." dedim. Telefonuyla cüzdanını aldığında çıktık.

Doğru ya telefon! Ben dün ona dolu dolu mesajlar göndermiştim. Arabaya geçince emniyet kemerimi takıp telefonumu açtım. Birkaç mesaj vardı sabahın sekizinde. Çift hatlı telefon kullanmanın faydaları.

Amir Bebeğim: Günaydın.

Amir Bebeğim: Lila'nın gece üşenmeden kalkmasını saymazsak tatilimin ilk gününe seninle başlıyorum.

Her türlü gününe benimle başlıyorsun Amir Bebeğim. Yazdığı şey komiğime gittiğinden güldüm.

Sessizce markete geldik. İki gün kalsak da eksik çok olduğu için araba aldım. İçine oturmayı çok istiyordum.

Şirince gülümseyip "İçine otursam beni sürsen?" diye soru sorar gibi konuştum.

Amir'in yüzünde ufak çaplı bir gülümseme oluştu. "Hadi bin." dediğinde arabanın içine ufak çaplı zorluklarla oturdum.

Ellerini iki yana koyarak koşturarak sürmeye başladığında hızla ellerimi elinin üstüne koyup "Yavaş git. Ölmek için çok gencim." dedim.

Yavaşladıkça elimi geri çektim. Gördüğüm her raftaki şeyi alıyordum.

Büyük yoğurt alınca Amir "Oha kızım evine yıllık alışveriş mi yapıyorsun?" dedi.

Kaşlarımı çatarak "Karışmaz mısın?" dedim.

AMİR BEBEĞİM |TEXTİNG|  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin