12

2.6K 118 14
                                    

Ayayayyay geldi bebeklerim

***

Okuldan gelir gelmez duşa girip hazırlandım. Birkaç saat sonra yola çıkacaktık. İlk defa ebeveynsiz tatile gidiyorduk. Tatile hep beraber gidip ayrı takılırdık. Annemle babam yeni aşıklar gibi olduğundan.

Birkaç saat sonra gruba mesaj atmak için telefonumu elime aldım. Planımda Amir Bebeğimle aynı arabada gitmek vardı. Önce Gediz'e hatırlatmayı düşündüm.

Lila – Gediz

Siz: Küçük gölcük hatırlıyon demi lan ne yapacağını?

Gölcük: On dakikada bir hatırlatınca unutmak mümkün mü?

Gölcük: Hem siz arabada ne yapacaksınız?

Siz: Ben uyumayı düşünüyorum.

Gölcük: Fanfinifinfon?

Siz: Gediz!

Gölcük: Lila!

Siz: İflah olmazsın sen Allah'ın cezası.

Gölcük: Üzüyorsun ama beni.

Siz: Beter ol gölcük.

Siz: Gediz niye Balım'a yavşadın sorması ayıp!?

Gölcük: Mor kafa benim hayat felsefem ne?

Siz: Ne bileyim ne.

Siz: Kafana göre yaşa, mı?

Gölcük: Hah işte. Ben de Balım'ın yanında senin gibi olamadığım için öyle ettim.

Siz: Bana aşık olduğunu söyleme.

Gölcük: Tamam.

Gölcük: Ne zaman müsaitsen o zaman söylerim.

Siz: Geri zekalı, sen ciddisin.

Siz: Oğlum sen kızla önünden geçenlerin orası güzel burası fazla diye muhabbet ediyordunuz. Kız senin tüm pisliklerini dibine kadar biliyor.

Siz: Düşündüm de ben bile sana bakmazdım.

Gediz: Ben de düşündüm de, ben olsam yine bakmazdım.

Gediz: Haklısın.

Gediz: Ben gidiyim de gölü deniz yapayım.

Gediz: Göz yaşlarımla!

Siz: Lan sen büyüdün de aşık mı oldun?

Siz: Sonuna kadar arkandayım kardeşim!

Gediz: Lay lay lay laayyy lay lay Şampiyon Beşiktaş.

Siz: Napıyon lan geri zekalı?

Gediz: Sen öyle deyince gaza geldim işte.

Siz: Normale dön gari.

Bizim küçük de aşık olmuş inanılır gibi değil. Bal Pekmezim de ona karşı bir şey hissetse diyeceğim de Gediz onu da üzmese bari. Gruba girdim.

Beni Dinleyen Tatile Gider grubunu kurdunuz.

Amir Bebeğim kişisini eklediniz.

Gölcük kişisini eklediniz.

Bal Pekmez kişisini eklediniz.

Siz: Gencolar bizim evin önüne gelirseniz gidebilirsiniz.

Amir Bebeğim: Geliyorum.

Bal Pekmez: Durun!

Gediz: Ne oldu?

Gediz: İyi misin?

Bal Pekmez: Kırmızı mayo mu Lila mayo mu karar veremedim.

Siz: Kızım bizi niye stres ediyorsun. Al ikisini de pekmez beyinli.

Bal Pekmez: Off tamam be. orangutana bak sen.

Hem korkutuyor hem laf ediyor, ya sabır. Ben yanıma çok güzel ciciler aldım. Çoktan Gediz'in yanına geçmiştim. Yirmi dakika sonra tam kadroyduk. Valizleri yerleştirmek için aşağı indik.

"Ölümü görün Lila'yı arabama almam." dediğinde kaşlarımı çattım. Biliyordum böyle yapacağını ama işi yine kusmuğa getirecekti. Hayır yani Amir Bebeğim bilmese nolur ki.

"Kusmuk temizlemek düşündüğünüzden daha zordu." dedi. Utanarak başımı öne eğdiğimde güldüler.

"İnsanlık hali." dedim mıymıntı sesimle.

Vicdansız kahkaha atmayı bırakmalıydı lakin aptal aşıklar gibi bakmaktan gözümü alamıyordum.

"Arabalara geçelim lütfen." dedim ve Amir Bebeğimin arabasında ön koltuğa geçtim. Onlar valizimi yerleştiriyordu.

Bir şeyler konuştuktan sonra Amir de arabaya bindi. Yanımda o oturunca gerilmiştim. Arabayı çalıştıracaktı ki onu durdurdum. Selfiesiz yolculuk olur mu hiç?

"Fotoğraf çekinilmeden yola başlanmazmış." dedim sanki başka bir yerde yazıyormuş gibi.

"Nerede geçiyor bu kural?"

Kocaman sırıttım. Kalbimin kitabelerinde Amir Bebeğim. "Boş işler Bakanlığı kitabeleri." dediğimde koca bir kahkaha attı. Bu çocuk yeminle kalbe zarar.

"Peki öyle olsun." Tabi öyle olacak bebeğim. Gülerek telefonu ona uzattım. Onun kolu daha uzun. Komik ve saçma birkaç pozdan sonra yola çıktık.

"Muhabbetine de doyum olmuyor şoför Bey." dedim. Çok sıkılmıştım.

"Şoförler konuşturulmaz."

Alayla tek kaşımı kaldırarak "Nerede yazıyormuş bu kural?" diye sordum. Her yerde şoförü meşgul etmeyin yazar yani benim sorduğumda soru değil.

"Şoförler kitabelerinde." dedi muzip bir tavırla. Benim lafımı bana satmak...

Kafamı cama koyar koymaz uykuya dalmıştım ama çok hafif uyuyordum. Söylenenleri duyacak ama tepki veremeyecek gibi.

Koluma dokunulmasıyla sıçradım. Amir bebeğim kaşlarını çatmış bana bakıyordu. 'Ne var' dercesine kafamı salladım. "Birisi aşk itirafında bulunuyor herhalde. Dır dır dır mesajlardan kafam şişti. Kalk da bak." dediğinde elim telefonuma gitti. Ekranı açtığımda şüpheyle Amir'e bakarak "Telefonumu bu kurcaladın?" diye sordum.

"Ne münasebet. Israrla delinin teki yazıyor ya ondan tahmin yürüttüm." Telefonumu elime aldım ve göz gezdirdiğim mesajlarla ağzım açık kaldı.

AMİR BEBEĞİM |TEXTİNG|  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin