19

2.4K 112 7
                                    

Ya ben bunları çok seviyom be.

***

Medine Dilencileri grubunu oluşturdunuz.

Amir Bebeğim kişisini eklediniz.

Bal Pekmez kişisini eklediniz.

Gölcük kişisini eklediniz.

Siz: Ulan Gediz seni var ya çiğ çiğ yerim.

Siz: Sana Balım'ı yar etmiycem.

Siz: Annene Zekiye'nin aşkından perişan olduğun için yarın gidip istemesini söyleyeceğim.

Siz: Oğlum seni elimden kimse alamaz.

Amir Bebeğim: Yine ne yaptı it oğlu it.

Gölcük: Harbiden ben en son annemlerle oturuyordum.

Bal Pekmez: Zekiye kim?

Siz: Andaval yüzünden millet beni oğluna istiyor.

Siz: Zekiye de Gölcük'ün takığı. Şu hayatta bir ona yeşil ışık yakmamıştır.

Siz: Annemlerde gün var. Bu sikik kafalı da beni bırakıp gitti.

Bal Pekmez: Lila küfrediyorsa gerçekten kızmıştır.

Amir Bebeğim: Boş versene onları.

Siz: Nasıl acaba. Kadınlar teker teker gelip fotoğraf gösteriyorlar.

Siz: Bu gözler kanadı.

Siz: Anlatabiliyor muyum acaba?

Siz: Buraya gelmeyeni Kuşlar siksin.

Gölcük: Ne dırdır ettin be.

Amir Bebeğim: Börek varsa gelirim.

Siz: Artık benim böreğimle idare edeceksin. Kimse de yapıp getirmemiş.

Bal Pekmez: İnsafsız karılar.

Yeni gelen fotoğrafı da bakmadan çevirdim. Annemlerin böyle insanlarla ne işi vardı Allah aşkına. Karşı gelen de yoktu. Sonunda Amir Bebeğimi kaçıracağım.

Tatilden döneli de bayağı olmuştu. Bahar gelmişti ki benim doğum günüm de yakındır demekti.

Onlarla hiç muhatap olmayan bir kadın gözüme çarptı. Çok şık giyinmişti. Son bir umut gözlerinin içine 'Beni kurtar lütfen' der gibi bakıyordum. Kadın bana tebessüm ederken "Hanımlar güzel kızımızı rahat bırakalım değil mi?" dedi. Yüzümde kocaman gülümseme oluşurken ayaklanıp yanına geçtim. Bu kadından kanka olurdu işte.

"Ben sizi daha önce görmemiştim." dedim güler yüzümle.

"İşten pek vakit bulamadığımdan güzel kızım." dedi.

"Ne iş yapıyorsunuz?" diye sordum.

"Yetimhane müdürüyüm. Günümün çoğunluğu orada geçiyor." İmrenerek kadına baktım.

"Ay gerçekten mi?" diye hevesle sorduğumda kafasını salladı gülerek.

"Ben bazen parktaki çocuklarla oynuyordum. Acaba benim oraya girme şansım var mı?"

"Yani tabi ki. Eğer istersen."

"Çok isterim ben. Yani çocuklarla vakit geçirmek gerçekten bir harika." Kadın güldü. Gülüşü bile tanıdık geliyordu. Kadının çayı bitince "Doldurmamı ister misiniz?" diye sordum.

AMİR BEBEĞİM |TEXTİNG|  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin