En kaba insansın !

465 34 24
                                    

 "Sapık ne alaka ya , emin ol sana özel bir şey değildi ben güzel bulduğum şeyleri çizmeyi severim. Neden bu kadar gerildin ki ?" Dedi Minho,Hyunjin'in aksine bir o kadar sakin davranarak. Hyunjin her ne kadar kendisini güzel bulduğunu pat diye söylemesine şaşırsa da,karşısında ki kişinin böyle sakin olmasına daha da sinir oluyordu. Aslında çok daha fazla uzatmak istiyordu konuyu ama antreman için takımı toplamalıydı. "Her neyse şimdi al bunu ve çık burdan bir daha da izin almadan birilerini çizme ,herkes benim kadar kibar olmayabilir." Dedi Hyunjin. Bunun üzerine Minho resmi alıp tam kapıdan çıkacakken arkasına dönüp sesli bir şekilde "Emin ol burada tanıştığım en kaba insansın Hwang Hyunjin" dedi ve hızlıca çıktı arkasında da  kaşları çatılmış bir Hyunjin bıraktı.

  Minho salondan çıktıktan sonra yapıcak bir şey bulamadığı için arkadaşlarının yanına geçti . Changbin öğle arasında yemekhanede Minho'yu görünce Minho'yu sinir edecek bir şekilde gülüp "Noldu Minho kovdular mı seni ?" demişti "Sence biri beni kovabilir mi antreman var yine işte ,beni daha çok sinir etmeden o gülmeni kes." Diyip Changbin'in ağzına tabaktaki ekmeği tıkıştırdı. "Minho hyung o elinde ki kimin resmi yine birilerini mi çizdin" diye atıldı Felix. "Evet, karalamıştım işte bir şey-" "Hoop bakalım kimi çizmiş Minho bey " diye kağıdı kaptı Jisung ve gördüğü kişiyle istemeden (gayette bilerek) "AAA BU HYUNjin" diye bağırırken Minho'nun bakışlarından dolayı sesi kısılmıştı.

  "Hyung genelde çizdiğin kişileri saklamazsın bunu neden ona vermedin ?" "Verdim aslında ama beğenmemiş herhalde geri verdi." Felix ve Minho konuşurken Changbin ve Jisung hâlâ beraber ,çizime bakıp şaşırıyorlardı. Felix "Nasıl beğenmedi ya ben sana burda kaç aydır beni çiz diye yalvarıyorum o nasıl beğenmez. Ahh gerçekten hyung ne diye başkalarını çiziyorsun ki zaten ." "Boşver Felix, hem biliyorsun öyle birini çizeyim oturupta diyince olmuyor canımın istemesi lazım. Siz de biraz susar mısınız !"  Changbin ve Jisung , Minho'nun uyarısıyla  gülümseyerek sessizleştiler.

  

  Chan, Hyunjin'in antremanı fazla uzattırdığının farkındaydı ama artık dayanamıyordu . "Yeter bu kadar Hyunjin hepimiz yorulduk." "Peki, Koç'a söylerim çıkın siz zaten 2 dersinizi de aldım. İyice dinlenin yarın tekrar burdayız." dedi. Soyunma odasındayken Chan dayanamayıp sordu "Hyunjin bir şey mi var bizim bilmediğimiz . Bir kaç haftadır iyi görmüyoruz seni çocuklarda endişeleniyor. Dün yine çaldılar,gelicem demiştin ama gelmedin . İyi misin?" "İyiyim Chan, sadece turnuvalar yaklaşıyor gerildim biraz. Dün ise tamamen unutmuşum telafi etmem lazım Seungmin neyse de Jeongin kafamı kırar." "Bu pek maç stresi gibi durmuyor ama neyse ayrıca evet Jeongin kafanı kırar o yüzden birer kahve ısmarlamalısın bize." dedi Chan ve o mükemmel gülümsemesini sundu.

   

Chan ve o mükemmel gülümsemesi ❣

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan ve o mükemmel gülümsemesi ❣

Valla nasıl oldu bilmiyorum yazmaya çalıştım bir şeyler diğer shipleri ne yapsam bilmiyorum Jilix Chanlix Jeongsung Changmin Chanmin Changin karıştı ortalık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


.Valla nasıl oldu bilmiyorum yazmaya çalıştım bir şeyler diğer shipleri ne yapsam bilmiyorum Jilix Chanlix Jeongsung Changmin Chanmin Changin karıştı ortalık .

Passion Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin