Dziennik kapitański, uzupełnienie.
Po dotarciu na Ziemię zorientowaliśmy się, że jest tutaj już około dwunastu statków. Zdecydowanie powinno wystarczyć. Zauważyłem Yorktown, Montgomery, Defianta, Jeffersona i Crazy Horse. Lightning chyba jeszcze nie dotarł. Miałem nadzieję, że zobaczę też Enterprise, ze względu na doświadczenie kapitana Picarda z Borg, ale nie było go tutaj...- Kapitanie, wykrywam sygnaturę transwarp.
- Czerwony alarm! Zasilić osłony i uzbrojenie!
Po chwili przed nimi otworzył się tunel transwarp, z którego wyleciał... Lightning?
- Wywołać ich.
Po chwili na ekranie pojawiła się kapitan Diana.
- Kapitanie, co to ma znaczyć? Myśleliśmy, że Borg atakują!
- Nie powiadomiono Was, że Lightning jest wyposażony w cewkę transwarp? - Zdziwiła się Diana.
- Nie.
- W takim razie, kiedy użyjemy jej ponownie powiadomimy Was. Utrzymajcie łączność. Bądźcie w gotowości, Borg mogą tu przylecieć lada chwila.
- Tak jest. Przejść na żółty alarm.
Tymczasem z warp wyszedł flagowiec z admirałem na pokładzie.
- Dobra, to chyba już wszyscy - oznajmiła Diana - Wszyscy gotowi?
- Jefferson w gotowości - oznajmił kapitan Harrison.
- Montgomery w gotowości.
- Yorktown w gotowości.
- Pegasus w gotowości.
- Intrepid w gotowości.
- Washington w gotowości.
- Defiant w gotowości.
- Crazy Horse w gotowości.
- Artemis w gotowości.
Wszyscy po kolei zgłaszali gotowość.
- Kapitanie, wykrywam sygnaturę transwarp - oznajmił Brzezinsky
- Darrel, tu okręt flagowy, pozostańcie w gotowości. Defiant i Goosmen, wycofajcie się na pozycję 1.
- Bądźcie w gotowości - powiedziała Diana - Zbliża się sześcian.
Przed nimi pojawił się kolejny tunel, z którego wyleciał sześcian.
- Sześcian Borg w zasięgu wzroku, kurs 0,215, prędkość...
Transmisja się urwała, lecz po chwili wszyscy usłyszeli zupełnie inną.
- Jesteśmy Borg - usłyszeli wszyscy - Opuśćcie osłony i poddajcie się. Wasze wartości technologiczne i biologiczne zostaną wchłonięte do naszych. Opór jest daremny.
- Do wszystkich jednostek! - Zawołała Diana - Zmienić częstotliwość osłon! Formacja Delta!
- Panie Brzezinsky - powiedział W'Kos - Ognia!
- Kapitanie, Yorktown został zniszczony!
- Przełamali nasze linie obrony! - Zawołała kapitan Alyss z Crazy Horse
- Sześcian zmienia kurs - Poinformowała Diana - 021 na 4.
Okręty okrążały sześcian, strzelając z fazerów i torped, a niewielki Defiant zwinnie prześlizgiwał się między nimi i strzelał krótkimi wiązkami fazerowymi.
Borg strzelili torpedą w flagowiec.
- Statek flagowy do dowództwa, potrzebujemy wsparcia! Potrzebujemy więcej jednostek!
Okręt eksplodował.
- Co do...?! - zawołał W' Kos
- Puściły osłony antymaterii - wyjaśnił Bennet
- Poszukaj jakichś form życia, może ktoś ocalał.
Statkiem wstrząsnęło.
- Osłony 83 procent - Zawołał Brzezinsky
- Wykrywam piętnaście form życia, ale nie mogę ich przesłać z powodu promieniowania.
- Wrócimy do nich później, skupmy się na sześcianie! Manewry unikowe Beta 6!
- Tu Intrepid, wycofujemy się! Mamy dziewięćdziesięciu sześciu zabitych i dwudziestu dwóch rannych!
Wszyscy zobaczyli, jak Defiant zostaje pochwycony wiązką trakcyjną.
- Celować w emiter wiązki!
- Kapitanie, Defiant obiera kurs kolizyjny na sześcian!
- Nadlatuje nowy statek! - zawołał taktyczny - To Enterprise!
- Enterprise przesyła wiadomość do całej floty, kapitanie! - Zawołał Crowley - Przejmuje dowodzenie nad flotą i przesyła współrzędne, gdzie mamy skupić cały ogień. Mamy strzelać na jego rozkaz.
- Brzezinsky?
- Współrzędne wprowadzone.
- Teraz! - Krzyknął oficer łączności
Wszystkie pozostałe okręty rozpoczęły ostrzał w wyznaczone miejsce. Po chwili w sześcianie rozpoczęła się reakcja łańcuchowa. W ostatniej chwili przed eksplozją z sześcianu wyleciała sfera, która poleciała w stronę Ziemii.
- Do wszystkich jednostek! - Zawołała Diana - Otwieramy tunel transwarp! Nie pomylcie nas z Borg!
- Kurs przechwytujący na sferę Borg! - zawoł W'Kos - Lećcie za Enterprise!
Nagle coś szarpnęło ich w prawo. Wszyscy wylecieli z foteli i przetaczali się po mostku jak szmaciane lalki. Kapitan chwycił się fotela i zawołał:
- Raport!
Brzezinsky, który jakimś cudem zdołał przytrzymać się konsol odkrzyknął:
- Zahaczyliśmy gondolą delta o tunel transwarp stworzony przez Lightning! Kompensatory inercji zawiodły!
- Jesteśmy wciągani do tunelu - powiedziała R'Jar
- Kapitanie, pole integralności strukturalnej gondoli delta puszcza! Jest rozrywana!
- Kapitanie, proszę spojrzeć!
W'Kos spojrzał na ekran. Był tam widok na ziemię, tyle, że jej atmosfera była inna. Żółtawa.
- Skład atmosfery to metan, tlenek węgla i chlor. Wykrywam ponad 9 miliardów ludzkich form życia. Ze wszystkich emitowany jest sygnał implantów Borg!
- Kapitanie, Enterprise i sfera Borg są w swego rodzaju wirze czasoprzestrzennym, wykrywam emisje tachionowe!
- Wywołać Lightning!
- Musielibyśmy wyjść z tunelu transwarp, a to niemożliwe - odparła R'Jar
- Kapitanie, wykrywam emisje chronitonowe z deflektora Lightninga! Chyba próbują otworzyć wir!
CZYTASZ
Star Trek Pegasus. Borg. Opór Jest Daremny
Ciencia FicciónNad Zjednoczoną Federacją Planet zapadł cień Borg. Kapitan Picard i nowy Enterprise zostają odesłani na patrol Strefy Neutralnej, podczas, gdy sześcian Borg dociera do Ziemi. Gdy Flota doznaje ciężkich strat, Kapitan Picard decyduje się złamać rozka...