Alena.Bölüm 17

4 2 0
                                    


BORDO. Malikane.2004.5 Temuz.

BİR SENE ÖNCESİ.

ŞARMA ŞANLİ.

Artık o mayis  geceden sonra engelerimi aşmıştım ve bunun için Hugo"ya minetdardım.Bana öyle güzel kibar nazık davranıyorduki asla onun beni incitmeyecegine emin olmuştum.

Ve o günden sonra istediyimiz zaman onun dairesinde buluşuyorduk.Ve o beyaz elbiseli gecemden aylar   geçmişti ofisimde labaratöre gömülürken Join kapını tıkladarak odaya girdi.

Afedersiniz madam biri geldi sizi görmek istiyor.

Kim Join çok meşkulum.

Madam ona borcunuz oldugunu söyledi.Sizinle 10 yılık şarab içecekmiş.

Kafamı analıiz şişesinden kaldırmıştım, haa anladım dedim.Bu bana beyaz elbise hediye eden kişidi.Peki kadın mı, ya erkek mi?

Erkek madam genc biri.

Suratım ekşileştirip, umarım şaraptan sonra onunla yatmagımı istemez demiştim, Join yüzüne oturan gülüşünü dudagının arasına haps etti.

Niye saklıyorsun gül gül,. gerçekten cidiyim şimdiki erkeklerin arszlıgını  bilmiyormuş gibi durma.Neyse kafamı işten kaldırmıştım, eldivenermi elimden çıkarıp lavobaya geçtim.Ve saçıma başıma düzen vermiş, aynadan Joine bakıp, yakışıklımı bari?

Bi gözleri devrilmişti şaka dedim şaka öyle bereltmene gerek yok.Hugo benim için var oldugu sürece tüm erkek mileti kafamda sıfırlanmış durumda.Hadi ben geçiyorum odama sende söyle depodan şarab göndersinler.

Madam Şarma, gerçekten 10 senelik olandan mı?

Evet Join tabiki on senelik olandan.Anlaşılan adam agzının tadını biliyor, şimdi bi şarab üreticisi olaraktan rezil olmayalım.Gitmiştim odanın kapısını açık içeri girdim ama karşımda galiba bir hadsiz vardı.Her ne ayaksa oturmuş benim koltuguma ve yüzü duvara dönmüş, birazda koltukda küçüldüyünden adeta görünmez olmuş.

Bi anlık belki kimse yoktur sandım ama koltugun salanan halinne bi öksürük yapmıştım ses yok.Hoş geldiniz dedim yine ses yok ve beni iyice germişti adımlarımı önüne götürdüm.Ve karşımda siyah bir tişörtün fermarını  bogazına kadar çekmiş,kafasına kapşonu geçirmiş, gözlerinde tünt siyah gözlük, üstelik yüzü ipek mavi bir atkıyla kapalı. Ben anlamadım bu adam kimden saklanıyordu.?

Ve içimden geçen duygularımı hiç saklamadan, afedersiniz dedim birinden mi saklanıyorsunuz?peşinizde polis felan mı var?

Hemen gözünün üzerine bastıgı kapşonu çıkarıp atkısın indirmişti, karşımda Hugo"nu görünce koluna bir dürtü yapmıştım.Gülüşünü yüzüne yayaıp, hemen koltuktan kalktı ve beni bi kere kucagına alıp döndürmüştü, ardından tekrar koltuga oturup benide kucagına aldı.

Hugo sen nasıl bi manyak çıktın,. neye şimdiye kadar ebiseni ben gönderdim demiyorsun?

Aşk olsun söylermiydim hiç, burda ne güzel on senelik şarabın tadına bakacagız.

Hugo yapma diye kucagından kalmak istedim ama tekrar sıkıca sarılmıştı boynumu bogazımı öperek seni çok özledim Şarma dedi akşam bana gelsene.

Hugo burak lütfen sıkışıyorum burak.Hala Hugo"nun kucagındaydım Join odaya dalmasıyla bizi sarmaş dolaş görmüş zavalı kız dumura ugramıştı.Koltugun yönü yine duvara dönüktü ve anca kucakta yükselen kafam görüş alanındaydı ve sanırım zavalı kız biraz önce söylediklerimi "umarım benimle yatamak istemez" sözlerini düşünüyordu.

ŞEYTANIN evlatları (Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin