DENSİZ ARKADAŞIM. Bölüm 3

5 2 0
                                    


 2004. şubat .

BİR SENE ÖNCESİ. Şarab fabrikası, ofisim.

Şarma Şanli.

İşimi fabrikada bitirip çıkmaya hazırlanıyordum,yanımda çalışan yardımçı Join kapıyı tıklatıp içeri girdi.Madam  Şarma biri geldi, sevgilin oldugunu söylüyor.

Kaşım çatılmıştı, sevgilim mi? benim sevgilim yok ki demiştim ihtiyarsız.Yeni bi şey söylememiştim ve Join tüm hayatıma hakim oldugundan sadece bana bönbön bakmaştı kapı açıldı, ve o erkeksi ses kulaklarıma tehdid savurdu.

Heyyy  yoksa bana ihanet edip yeni sevgili edindin mi?

Karşımda ciger sarması arkadaşımı görünce agzım kulaklarıma vardı.Şanell deli Şanel gel buraya arkadaşım.Koşup sarılmıştım, beni kucagına alıp firlattı.Boyu benden çok uzundu, nerdeyse bir seksenaltı boyu vardı ve oynadıgı basketbol takımının en iyilerindendi.

Bende tabi bir 70 boyumla kolunun yanına anca varıyordum,ve bu farkı hep kulanarak beni bebek gibi kolarında fırlatıyordu.

Başım döndü Şanel koy beni yere.Burakmıştı Join"e çıka bilirsin dedim.Haa bu arada ne içersin?, hazır Join burda iken getirsin.

Ne içkisi iş zamanı bitti diye saatine bakmıştı, siz çıkıyor muydunuz?

Evet canım mesayi bitti.

O zaman bişey istemiyorum Join, sen çıka bilirsin,  sevgilim beni Bordo"nun en güzel restoranına götürecek diye kendini kanefeye atmıştı, getirdiyi poşetten sehbaya on tane gevrek boşalttı.Hemde en sevdigimden, acılı dometesli olandan.

Hemen önüne geçmiş, oturmuştum  bi tanesini açtım.Ve mideye ötürerek, aman annem görmesin demiştim güldü.Hala seni bebek gibi koruyor mu? Elena hanımcım.

 Napsın kadın,. yiyorum ardından vay midem yandı diye sızlanıyorum.

Koltuga yaylanıp odama bi göz attı.Odan güzelmiş, anlaşılan  baban işi  hepten sana postalamış.

Evet babamın işlerini yürütüyorum, çokta memunum arkadaşım.

Sıkıcı degil mi? tüm günü ilac kokan odada şarap koklamak, bilmem testler yapmak.

Benim işim bu Şanel, hem sıkılmıyorum niye sıkılayım.Burası iyi geliyor bana, Bordoy"u seviyorum, bi ayagım kasabalarda,. arada üzüm baglarına gidiyorum, fabrikanı geziyorum yani senin dedigin gibi  bi ilac kokan odaya sıkışıp kalmıyorum merak etme sıkıcı degil.

Tabi işin çok, burası Fransanın en iyi şarab fabrikalarından.Baban da buldu senin gibi işine sadık bi manyagı,  işi tümünden postalamış sana kendide Parisde gel keyim gel yapıyor.

Sus Şanel bi duyan olacak.

Ne yani annen bilmiyor mu?

Bence hayır.

Saçmalama Şarma Elena akılı kadın, belkide kocasından tamamen kopmak istemedi, belkide onu  kaybetmeyi göze alamadıgı için Parisden buraya göçdü.Yani bi nevi gözümden üzaksın, hiç bi şey görmüyorum, duymuyorum gibisi.

Yoo hayır öyle bişey yok demiştim, ışık hızından daha süretli geçmiş gözlerimin önünde durdu.

Hadi çokuklar, şimdi Şarmanın sırası diye mezunyet partisinde iki erkek sınıf arkadaşım bana dogru geldiginde yine kabus yaşamıştım.Hadi,. hadi diye gülen yüzleri bana bir zebaniden daha korkunc gözükürken, atacakları havuz dagdan büyük ateş yıgını gibi görsenmişti.Tıpkı çocuklugumda  gözlerimin önünde ateşe atılan o çocuk gibi hiss etmiştim.

ŞEYTANIN evlatları (Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin