H14

123 1 0
                                    

We lopen naar binnen. Ik kijk verwonderd naar al het speelgoed. Van papa mag ik iets leuks uitzoeken. Ik ren vrolijk door de winkel. Bij de knuffels blijf ik staan. Ik probeer een knuffel van een pinguïn te pakken, maar kom er niet bij. 

'Daddy?' Roep ik maar krijg geen antwoord. 


"Your daddy is gonna die!" 


Ik kijk in paniek om me heen. Hij is terug! Waar is papa? Of Paul?


"Tonight." Ik schud hevig mijn hoofd.


'Ruth, what's wrong?' 

'Where's daddy?' Vraag ik zacht. 

'Over there.' Hij wijst een kant op en zie papa geconcentreerd op knopjes van baby speelgoed drukken. 

'Oh my god it's Paul Higgens!' Hoor ik meisjes roepen. 

'Go to Harry.' Commandeert Paul me en ik ren naar papa. Ik hoor mn echte papa naar me schreeuwen en dreigen, maar probeer het te negeren. 

'Ruth, what's the matter?' Vraagt papa als ik aan kom rennen. 

'He's back!' Blijkbaar weet hij wat ik bedoel en knielt voor me neer. 

'It's gonna be alright. Could you try to ignore it?' 

'I'm trying al the time, daddy.' Fluister ik. 

'Shh, where's Paul?' 

'He's by the fans.' Papa knikt. 

'Did you find something nice?' Ik knik.

'I found a stuffed penguin!' Papa glimlacht. Ik vergeet wat er net gebeurde. 

'Come on, we'll buy it.' 

'No! I want to walk around the store! I haven't seen everything!' Ik trek aan papa zijn hand. Hij begint te lachen en loopt met me mee door de winkel. 

'Ruth, calm down! Aren't you tired?' 

'No! There's no time to be tired.' Papa lacht. 


"TONIGHT!"


'What are searching for?' 

'Nothing, I just want to look around.' 

'Oh god... This is gonna be a long hour...' Mompelt papa en ik lach. 

'Don't you like it?' 

'Not really... Let's just buy the penguin and go... It's already 3pm.' 

'Really? I thought it was just 12 o'clock!' 

'Yea.. Let's search Paul.' Ik knik en we lopen richtig Paul die fans afleid. 

'Daddy, there's is the stuffed penguin!' Ik wijs naar de plank waar ik hem had gevonden maar niet aankon. 

'This one? Or do you want a purple one?'

'I can't chose daddy!' Zeg ik verlegen als ik een tijdje naar de knuffels heb gekeken. 

'Than you'll have both!' Zegt papa en loopt naar de kassa. 

'Yeaahh!' Zeg ik en maak een klein sprongetje van blijdschap en loop achter papa aan. Hij betaalt de knuffels en geeft er eentje aan mij die ik stevig tegen me aan duw. 

'Oh my gosh! That's so cute! Ruth!' Ik kijk om en zie weer allemaal meisjes staan. 

'Go ahead bea, go talk with them.. We have all the time today!' Ik glimlach naar papa en loop naar de meisjes. 

Adopted by Hazza(Harry Styles) // One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu