Indianapolis
Soha senki nem mondta, hogy bűn lenne kezdés előtt fél órával bemenni a munkahelyre. Nem volt ezzel másképp Grace sem, aki már 8 előtt a számítógépjén Hannah facebookját böngészte.
Kis idő múlva Taylor is megjelent.
- Néz csak ezen a képen 5 lány ölelkezik, meg is vannak jelölve, gyere nézzük meg melyik suliban tanulnak most- unszolta Grace Taylort.
- A Indianapolisi Heron High School ott van fent volt a csak facebookán.
Nem is vesztegették az időt, elindultak ,pár perc múlva meg már oda is értek.
- Melyik terem és melyik osztály?- kérdezte hirtelen Taylor.
- 203, fent a másodikon és 11.c
Viszonylag könnyedén megtalálták és bekopogtak.
- Szabad- jött egy ismeretlen női hang.
- Itt a Indianapolisi rendőrség, szeretnénk fel tenni pár kérdést néhány tanulójának, egy bizonyos Hannáról.- nyújtott felé egy képet a nyomozó.
- Őt ismerem, tavaly vizsgázott le, egy nagyon értelmes és kedves lány volt nálunk. Azóta nem is láttam. Történet vele valami? -kérdezte a tanárnő.
- Elrabolták, már rajta vagyunk az ügyön. Kikérhetném ez az 5 diákot- és újabb képet tolt elé.
- Persze: Maggie, Rebeca, Helen, Hailey és Katie kövessétek a nyomozókat.
- Én Grace nyomozó vagyok, ő pedig Taylor ezredes- mutatkoztunk be. Melyikük kezdi?
- Majd én- nyújtotta a kezét.Hailey
- Úgy látom, te vagy a legközelebb hozzá.
- Így van, egy helyen jártunk óvodában, azon belül is ugyanabban a csoportba.
- És esetleg, hívta őt, mióta eltűnt? - tette föl a kérdést Grace.
- Nem, sőt 1 éve már nem is beszélgettem vele, egyszerűen elment rosszirányba, tudja pia, cigaretta, és sok buli, én meg ugyebár nem vagyok a nagy híve ezeknek.
- És alapból, milyennek ismerted?
- Egy kedves, jószívű lány, utána szétmentek a szülei és azóta más valaki lett. Ami nekem nem tetszik -válaszolta higgadtan.
- És sok közös programod volt vele? - kíváncsiskodott Grace.
- 2 hetente mentünk billiárd, shoppingolás vagy akár egy mozi, utána meg mekiztünk. Közbe tudják ilyen csajos dolgokról beszélgetünk, ám ha most megbocsájtanak, nekem mennem kell. Fél óra múlva fogászati rendelésen veszek részt. Viszlát!
- Kérem, ha még bármi eszedben jut, hívj minket- nyújtotta felé a kártyáját.
És elballagót.Katie
-Mióta nem látta a barátnőjét? - érkezett a kérdés.
- Fél éve, akkor is egy színházban futottunk össze, ugyebár operát vetítettek, én meg ha valami izgalmas van közülük, akkor megnéztem. Látszott rajta, hogy bármikor szét eshet idegileg.
- És ezt, miből gondolta? - és árkus szemmel figyelt Taylor.
- A szeme eléggé karikás volt, a testtartása is beesetté vált, és meg se szólalt sokáig, pedig régebben be nem állt a szája.
- Köze lehetett a szülei veszekedéséhez, vagy valami egészen más is közre játszott?
- Mindkettő, mesélte nekem, hogy összejött egy sráccal, aki megakarta erőszakolni, így ő kidobta, ám a pali állandóan zaklatta tovább. Legtöbbször az interneten, na meg persze személyesen is, mikor véletlenül egymásba ütköztek- sóhajtott egy nagyot.
- Köszönjük- és nyújtottak felé egy névjegykártyát.
- Viszlát!- és elfutott a másik irányba.Maggie
- Jó viszonyt ápoltattok Hannáhval?
- Uh még mennyire, ő volt a szárnysegédem. Kiegészítettük egymást, amit nem tudtam, azt ő remekül vágta, minden téren. Pl.: matematika. - és az órájára pillantott.
- És volt valami személyiség változása, vagy nem figyelt fel ilyesmire? - és az asztalon kopogtatott Grace.
- Egy darabig tök normális volt, utána jött a kicseszett Katie és a bulijai. Onnantól kezdve le voltam szarva. Ne haragudj most ez fontosabb". Vele találkozok, de legközelebb megyek veled is.
Mindig lerázót.
- Onnantól kezdete el a kicsapongó életét? - érdeklődtünk.
- Mondhatni, bár tudják az önök is az alkohol befolyásolja az embert, és ha mellé még cigizzel is. Na onnantól kezdve, nem tudod megállni, hogy ne szoktass rá mást is.
- Te is ilyen nem jó/nincs haszna párti vagy?
- Persze, nagyon nem menő hiába gondolják sokan, hogy az. És előbb vágom le a kisujjamat, mintsem kipróbáljam. - húzta el a száját.
- Utolsó kérdés: Önt sem kereste telefonon az eltűnése napján? - tette keresztbe a kezét.
- Nem, bár ráuntam, hogy elhanyagolt. Így feketelistára raktam a számát, úgy meg nem is tudott volna elérni. De most mennék vissza Matek órára. Így is levagyok maradva.
- Értettük- és a szokásos kis cédulát neki is kiosztottuk. - További szép napot!
- Viszont- és se kép, se hang módján elhúzta a csíkot.
YOU ARE READING
Éld túl a holnapot/ Befejezett/
Mystery / ThrillerEgy srác és egy lány akik élték átlagos életüket,sose gondoltak volna arra,hogy egy nap fogságba kerülnek. Egy távoli hűvös helyre ahol,furcsasságok tárházát vélték felfedezni. Először egy szabaduló szoba, majd egy időgép,aminek nem tudtak ellenálln...