Reggel ballábbal kelt fel. Olyannyira, hogy egyszerűen minden zavarta. A szomszéd macskájának a nyávogásától kezdve, a bulizó fiatalokig bezárulva nem akadt olyan zaj, ami a füleinek megnyugvást okozott volna. Folyamatos frusztrációval küzdött, az agya a szét robbanás határán állt. Szóljon az embereknek, hogy vegyék halkabbra a zenét vagy menjen oda és oldja meg ő a problémát helyettük? Illetve rúgja fel a macskát vagy hagyja az egészet a fenébe? A tényezők gyűltek, ugyanakkor a megoldásokat már nehezebb kivitelezni. Hiszen nem tudhatja szegény macskának mi lehet a baja. Sőt az sem, hogy honnan szólhat a zene pontosan és ezeknek a dolgoknak a hiányában nehezen tudna bármit is tenni. Marad a b terve. Mindent megpróbál kizárni és fókuszálni a mai napra. Amikor is belőtte a célját, felhergelni a nyomozókat. Eddig remekül sikerült neki. Elnézve őket, eléggé széjjel vannak esve. Egymásra haragodnak és ami eddig működöt, az most teljesen fordított helyzetben van. Alex a nagymenő férfi, összevissza kocsikázik és mindenkit magasról lenéz. Grace még mindig nem nyerte vissza az energiáját. Taylor pedig lohol utánuk. A gyenge láncszem. Inkább informatikusnak ment volna, mint rendőrnek. Egyáltalán nem illik hozzá ez a szakma. Ugyan is bármi probléma adódik, akkor elmenekül előle és Isten se tudja, mikor tér vissza onnan. Egyedül Lia, aki épeszű. A kemény falat. Nélküle a csapat már elveszett volna. Hiába mutatod, hogy kemény nő vagy, átláttok a szűrőn. Ismerem a múltad és ez lesz a fegyverem ellened. - nézett rá a fényképére. A bájos mosolya, a magabiztos beállása és minden hájjal megkent személyisége arról tanúskodott, hogy vigyázni kell vele. Hamar kiakad és ez csak döntő faktor lehet Khalid számára. Nem mintha félne tőle. Okosnak okos, de valami még is hiányzik belőle. Ami a férfiba bőven megtalálható. Az pedig nem más, mint a nehéz helyzetekben higgadtnak maradni. Enélkül nem lehet élni. Tapasztalta, régen rengeteg minden miatt küzdött és nem egyszer történt meg az, hogy kiakadt. Emiatt bukott meg majdnem az iskolában, vagy amikor a lopott kocsival száguldott. Akkor is éppen csak megtudott állni a fa előtt. Vagány srác akart lenni. A haverjával fogadást kötött, hogy nem meri lenyúlni valaki más autóját. Khalid pedig ugyebár ezeknek, sose tudott ellenállni. 2 nap múlva végre is hajtotta a feladatát, ám ezzel nem ért véget az egész. Ugyanez a személy versenyezni hívta. Mondván, nézzük meg mit tud a kicsike. Ő az Audi A6-al, Khalid pedig a BMW I8-al. Egy semleges terepre mentek, ahol még a madár sem járt. Természetesen vittek magukkal egy harmadik tagot is. Hiszen kifogja nézni, hogy sportszerűek-e, na meg el is kell azt indítani. Először jó bulinak tűnt. 3 verő legény, 2 menő járgánnyal, összeméregetik kinek van több vér a pucájába. Másodjára is úgy voltak vele, hogy ez teljesen ártalmatlan lesz, pár perc alatt az egyik lenyomja a másikat, utána meg hazamennek. Harmadjára viszont megingott, a rajtnál fel akarta adni, érezte, hogy valami baj fog történi, ám akkor még nem volt benne teljesen biztos. Szólni is akart a barátjának, hogy fújják le. Ám mire átakarta ültetni a gondolataid, addigra már a két autó egymás mellett állt.
- Sok szerencsét! - kiáltott át Greg neki.
- Viszont! Győzőn a jobbik, Pancser.
Felbőgtek a motorok és nem maradt ideje visszavágni. Csikorgó kerekkel vágtak bele a hajszába. Kevesen múlott, hogy valaki elsodorja szerencsétlen srácot. Nézett is egy nagyot. Khalid is csak a visszapillantóból látta, hogy semmi baja nem esett. Legalább ezért nem kaphatnak el minket. Ugyanakkor arra nem szabad gondolni. Kizárólag csak a versenyre koncentrálni. Fej-fej mellett haladtak. Nagyon ritka esett volt, amikor valaki egy kicsit megelőzte a másikat. Sőt többször is volt olyan, hogy vissza kellett húznia a kormányt, különben falnak vagy egyéb dolognak ment volna neki. 20 perc izgalmas üldözés után a negatív gondolatai, valósággá váltak. Egy nagyon keskeny útvonalhoz értek, ahol volt egy elágazás is. Mindkettő oldalnál fák sorakoztak fel és közepén egy sziklás domborzat. Ő a bal oldalt választotta miután Greg, leszorította az útról és csak is ráfigyelt. Ennek az eredmény az volt, hogy nem vette észre a nagy sziklát és 200-al neki hajtott. Khalid autóját pedig végig súrolta néhány fa, ám mielőtt még ő is arra a sorsra jutott volna, keményen a fékbe taposott és egy fa és a kocsi között nem maradt még 20 centi sem. Gyorsan kipattant belőle és a haverja felé rohant. Akiért már semmit se tehetett. A jármű gyakorlatilag megsemmisült és felgyulladt. Szidta is magát rendesen. Erőszakosabbnak kellett volna lennie, de, a nagyképűsége gátat szabott annak. Francba! Csesződj meg Greg4! Láttod a kis játékod ehhez vezetett. Remélem a pokolra jutsz.
Adta ki magából a dühét. Haragudott saját magára. Bántotta az, hogy gyakorlatilag mindenféle ellenvetés nélkül belement a helyzetbe. Amikor is egy egyszerű nem hiányzott. Utólag az ember mindig okosabb. Ám most is annak kell lennie. Most mit csináljon? A rendőrséget nem értesítheti, mert akkor tuti, hogy lecsukják. Az édesanyját se hívhatja fel, mert ő feldobná a zsaruknak. Hatalmas gondban van. Az autót is biztos keresik, így már elbújni sem tud. Azt is meg kellene javítani. A baj sosem kicsi- mondta az édesanyja neki folyton. Mára pedig berögzült neki.
Végül úgy döntött, hogy elkell hagynia a tett helyett. Visszament a BMW-hez és nagyon óvatosan kitolatott az útra. Visszafelé felvette a srácot, aki állandóan Gregről kérdezgette, ám nem merte neki megmondani az igazat. Azt hazudta, hogy lehagyta és kitudja merre van most. A füstöt pedig elintézte annyival, hogy erdőtűz ütött ki. A fiú természetesen az egészet bekajálta, így Khalidnak sem kell tartania attól, hogy rossz kezekbe kerül az egész eset.
Hálás is volt neki, de, egyben szomorú is. Elveszítette hű társát és legjobb barátját, egy ostoba fogadás miatt. Amíg él, sose fogja elfelejteni azt a kacagást, amit a gyorsulás előtt kapott tőle. Azóta természetesen nem mert nagyon gyorsan menni. 120-at sose lépte át, sőt már sokszor az is sok volt neki. Igen, ezzel jár, ha valaki felakar vágni a képességével. Egy rossz döntés és az életet hamuvá válik. A kitűzött álmaid por szemé alakul át és egy darabig üresé teszi másokat is. Greg, te csirkefogó. Nézd mivé lettél. Ez az emlék tört fel benne. Azóta is sokat gondol rá. Bár vissza a jelenbe, készítenie kell egy tervet, hiszen hosszú lesz a napja. A reggelt már kicseszettül elszúrta, fel-alá mászkált a házban és döntések sorozatát vette figyelemül. 5 pontba szedte az elméletét Hogyan kellene ártani a nyomozóknak? Első: nehéz kérdés vette át az irányítás és késztette arra, hogy merjen szembeni nézni a gáttal. Ugyanis bárhogy is fog végződni, Khalid mindig is emlékezni akar az egészről, mivel egyszer az életbe úgy érezheti, hogy a társadalom nem ítéli el őt, hanem némileg megértők. Hiszen az elme zavarával nem tud mit kezdeni. Gyermekkorától kezdve egészen idáig végig kísérte és sokszor hátráltatta is. Ami mára nagyon elviselhetetlen lett, ám túl nagy a büszkesége ahhoz, hogy segítséget is kérjen. Az a gyengéknek való. Igen is erős vagyok. - mondogatja minden egyes alkalommal, mintha csak egy szakácskönyvet olvasna át sokszor és utána fejből is menne a főzés. Vajon, ha a fejéhez vágná Grace-nek, hogy tud-e valamit sütni, arra mi lenne a reakciója? Ugyanis azt hallotta, hogy ezt az egyet nem igazán sikerült elsajátítania. Próbálkozott, ám harmadik alkalommal is odaégetett sütemény volt az eredmény. Egyik alkalommal szemtanúja is volt, ahogyan a tűzoltók a házát oltják. Akkor még természetesen még nem sejtette, hogy egy nyomozó. Khalid is csak egy átlagos amerikai polgár volt, semmiféle priusszal. Minden rosszat az utána következő évekbe hajtott végre. Azóta némileg bántsa a dolgok, de, elmúltak így azon már nem tud változtatni. Áh ez nem lesz jó, ez elég gyenge terv.
YOU ARE READING
Éld túl a holnapot/ Befejezett/
Mystery / ThrillerEgy srác és egy lány akik élték átlagos életüket,sose gondoltak volna arra,hogy egy nap fogságba kerülnek. Egy távoli hűvös helyre ahol,furcsasságok tárházát vélték felfedezni. Először egy szabaduló szoba, majd egy időgép,aminek nem tudtak ellenálln...