69.fejezet

4 1 0
                                    


Ha egyszer valaki megkérdezné tőle, hogy a rendőrök között minden rendben szokott menni? A válasza határozottan a, nem. Eddig szentül hitte az ellenkezőjét, ám Alex kirohanása valami teljesen mást sugároz. Hiszen az úgy valamennyire elfogadható, hogy Liával ellenséges. Ám még Taylorral is? Aki ráadásul az egyik legjobb haverja lett a nyomozás alatt. Ez már a szokásosnál is rendkívülibb. Egy olyan férfiról van szó, aki sose mondja ki a problémáját. Utal rá, hogy létezik nála, de, állandóan köntörfalazók. Szépíti a helyzet, ami kicsit se feltűnő. Bárcsak tudná, hogy hol van most. Tudna hatni rá.
- Lia, megjöttek a sminkesek, mit mondjak hová rakják le a cuccaikat? - rázta vissza a jelenbe Taylor.
- A folyosó végén balra van egy ajtó. Nyugodtan rámoljanak be oda. Hamarosan itt lesz Monica is.
- Már is intézkedek. Meg lesz egyedül vagy küldjem ide Gracet? - próbált kedves lenni vele.
- Köszönöm de, ő is hadd csinálja a feladatát. Oh, mi előtt még itt hagynál ezt letudnád passzolni Thomasnak. Ezer hála- nyújtotta át a telefont, amit Taylor zsebre rakott.
- Mit mondjak mit csináljon vele?
- Rakjon rá nyomkövetőt. Szükségünk lesz rá. Most már menj, később találkozzunk.
A férfi felhúzta a vállát, majd kisétált az irodájából.
Újra egyedül maradt a kávéjával. Készülhet fejben, mert rázós menet lesz. Nem lesz könnyű préda Khalid. Kénkedvére válogatja az áldozatai, és ezáltal sose lehet tudni, hogy mi a következő lépése. Ugyanakkor ők már tudják, mi lesz az. Azzal, hogy bele viszik a csavart a történetbe, vagyis Monicát a veszélybe küldik, talán elérik a végeredményt. Hónapok óta keresik a válaszokat és egyszerűen elsiklottak valami felett. Áll név, új paróka, de, a szemek a régiek maradtak. Ilyen nem létezik. Mintha Lia régebbről is olvasott volna egy cikket. Most már összeállt a kirakós darabjai. Tudja, hogy miért csinálja ezt az egészet. Bekapcsolta a számítógépjét és míg az töltött, összehívott egy csoportos beszélgetést. Grace pár perc múlva meg is jelent, Taylornak kicsit több idő kellett. Alex meg majd értesül később a fejleményekről. Kellett neki elmennie. Tölts már, nem érünk rá egész nap.
- Láttam az üzenetedet. Valami gond van? - tette fel Grace a kérdését.
- Jöttem, ahogy tudtam. Mivel Thomasra is várnom kellett. Ott is hagytam a készüléket. Mi lenne ilyen sürgős?
- Pillanat. Még frissít ez a nyavalya. Most már ideje lenne kicserélni őket.
- Köszönöm Lia a hasznos információt, ugyanakkor van egy olyan érzésem, hogy nem emiatt hívtál ide minket. - állt egyhelyben Taylor és az ujjait ropogtatta.
- Ezt fejezd be, kicseszett rossz szokások egyike. Rossz hallani. - dorgálta meg őt Grace.
- Bingó, pár perc múlva ti is tudni fogjátok az okát a történéseknek. Töltsél már. Ne aggódjatok, teljesen jól vagyok.
A keresőbe beütött egy régebbi eseményt és rögtön feldobott vagy 5-öt.
Rákattintott az elsőre.
- Ezt nézzetek. - fordította feléjük a monitort.
A cikk 25 évvel ezelőtt történt, ám a tettest mégis 5 év múlva tudták elkapni.
Fiatal srác ölte meg az édesanyját, aki az esett előtt egy nappal bevallotta, hogy rendszeresen verte a gyermekét. Továbbá elmondása szerint a gyermeke egy csupa szív srác, csak sokszor rosszkor volt rossz helyen. Nagyon sajnálna a helyezett és ha visszafordíthatta volna az időt, akkor soha se emelt volna kezet a saját gyermekére. A fiúnál elmezavart állapítottak meg, amit rendszeres kezeléssel gyógyítani lehetne.
- Ezt már olvastam, így nem mondasz vele újat- vonta meg a vállát Taylor.
- Elolvasod még egyszer. Ismétlés a tudás atyja. Folytassátok.
Mindösszesen 5 percet kellett azon, hogy a nő megnyíljon még jobban előttünk. Arról kérdeztük őt, hogy valaha beszélgetett-e a fiáról hosszú ideig és ha igen miről? Elmondása szerint egykor hihetetlen kitartással rendelkezett és ezt akarta a jövőjébe is beiktatni. Rengeteg utazás, kiváló szakember és nem maradhatott ki a felsorolásból a remek családapa se. Hiszen az övé egy részeges csavargó volt, akitől tudni illik nem sok mindent lehetett tanulni. Ezt szeretné a fia elkerülni. Mint ahogy többször is kihangsúlyozta, nagyon szereti őt és irtó lelkiismeretlen fordulása van a történések miatt. A jövőben próbálja az indulatai türtőztetni.
- Isten nyugosztalja! Kegyetlen volt vele a srác. - elmélkedett rajta Lia.
- Igen. Most meg kitudja hol bujkálhat. Hiszen sokkal egyszerűbb, mint felvállalni a tetteit. Reménykedünk abba, hogy sikerül kiugrasztani őt. - csatlakozott a beszélgetéshez Grace is.
- Most már értitek az indokot? A tudatalattija vezérli, és az elme zavarja nagyba befolyásolja az életét. Ugyanakkor semmit se lehet már visszahozni. A halottakat nem lehet feltámasztani. Viszont az élőket meg lehet meg menteni. Taylor nézd meg, hogy áll Thomas a nyomkövető felhelyezéssel. Grace, próbáld megszerezni Khalid telefonszámát. Én pedig megnézem, hogy itt van-e Monica. Vegyük komolyan a dolgot most már. Hajrá mindenkinek. 1 óra múlva találkozzunk ugyan itt.
- Mi lesz Alexxel? Ez így kicsit se jó, hogy kivonja magát a munka alól. - háborodott fel Taylor.
- Csörgesd meg egy párszor, hátha felveszi. Ha meg nem akkor utána hagyd a fenébe. Meg fogja majd ő kapni a magáét. Mozgás emberek!
- Rendben. Sok sikert!

Éld túl a holnapot/ Befejezett/Where stories live. Discover now