51.fejezet

11 1 0
                                    


Az elhagyatott házat átkutatva sem jutottak közelebb az ügy megoldásához. Viszont azóta eltelt 3 hónap. Sőt az Indianapolisi társaik sem kerültek elő. Grace eltűnt, Taylor pedig magánakcióba kezdett. Miközben mondták neki, hogy ne vágjon bele egyedül, ugyanakkor makacsabb, mint egy öszvér, nem lehet rá hatni semmivel. Így ketten vitték tovább a nyomozást. Inesszel, aki vezéregyéniség, amit még sokra vihet.
- Hello Alex. Letudsz jönni egy pillanatra a földszintre? - kérdezte tőle keresztbe rakott kezekkel Lia.
- Igen. Máris megyek. - otthagyva a dossziékat az asztalán, követte a kolléganőjét.
Amire lehetet számítani a falra felakasztott térképhez mentek. Ami tele képekkel és egynéhány mellé egy másik kép is csatolva volt.
- Az eltűnt személyek listája. Amiből ketten már nem élnek. Shelby, akit a kórházba fojtott meg egy idegen férfi. Azóta sem találtuk meg. A másik pedig, Bruno. Az autópályán egy tömegkarambolba égett halálra a kamionba. A tettes elmenekült. Vagyis az én észrevételem szerint megbosszulja, hogy magára hagyták, így kénytelen elrakni őket láb alól. Egyelőre Mia és Jake biztonságban vannak a húgomnál, viszont kiküldök egy járőrt Georgehoz. Több áldozatot nem követelhet a kis játéka. Ám, hogy Hannah és Conor merre vannak, az még egy rejtély. A te feladatot lesz Alex, körbe kérdezni, hátha visszajöttek a jelenbe. Szedjük össze magunkat! - majd befejezve a mondandóját az irodája felé vette az irányt.

Alex pedig mint akit elkapott valami gépláz elhagyta az épületet. Beült az autójába, majd elkezdte csörgetni Taylort. Vedd már fel. Fontos. A tizedik csörgésnél sikerrel járt.
- Hali.
- Szia Alex. Mit szeretnél? - vágta hozzá a kérdést azonnal.
- Akár merre is vagy. Gyere vissza. Szükségünk van rád. Ketten nem haladunk semmire- vázolta fel a helyzet neki Alex.
- És hagyjam magára Gracet. Soha. Számomra ez küldetés és nem fogok ingázni a két ügy között. Így köszi, hogy aggódtok értem, ám a válasz: nem. Hagy békén! - majd kinyomta rá a telefont, meg sem várta, hogy reagálhasson a gondjára.
Ugyanakkor koncentrált egy másik problémára. Beszélnie kell Jakekkel. 15 perc nyugodt vezetés után leparkolt a kocsi bejáratukra.
Az ajtóba már az édesapja várta őt.
- Már megint. Az előbb beszéltem egy másikkal és szerinte veszélynek vagyunk kitéve. Hagyjanak fel az ilyen sületlen beszédnek. Mi itt igen is a legnagyobb biztonságba élünk. És most kérem távozzon. - támadta le a férfi, majd zárta volna befelé az ajtót, amikor is Alex kitámasztotta a lábával. - Mit akar? Elmondtuk már mindent, sőt így is sokat szenvedtünk.
- Beszélni a fiával. Néhány kérdést fel kell tennem neki. Utána megyek is. - beszélt nyugodt hangnembe a nyomozó.
- Ajánlom is. - tárta szélesre az ajtót. - Pár percet kap. Fent van az emeleten.
- Értve van.

Majd felsétált a lépcsőkön. A srác ajtaja nyitva volt kopogott egy párat, ám nem hallotta a hangos zene miatt, így belépett rajta. Erre már felfigyelt.
- Maga meg kicsoda? És hogy jutott be? - érdeklődve meredt rá.
- Alex nyomozó. Egy valamiért jöttem és azt most végre is hajtom. Hol van a rendőrautó? - nézett vele farkasszemet.
- Álljunk meg egy pillanatra. Miről beszél? Hiszen nem csináltam semmit. Az sem tudom milyen autóról beszél. - kezdett bele a védőbeszédjébe a srác.
- Ne jásza meg magát Jake. Tudja ezért javítóintézetbe is zárhatják magát, sok évre. - fenyegette meg Alex.
- Csakhogy én nem Jake vagyok, hanem a bátya Gabe. Bármit is csinált az öcsém ne rajtam verje le. - helyezte vissza a fülhallgatóját a fülére, ám Alex még nem hagyta békén.
- Igazolja magát. - utasította őt.
- Látom nem hisz nekem, tessék- nyújtotta Alex felé a jogosítványát. Gabe 22 éves.
- Köszönöm, így már minden más. Utolsó kérdés és utána megyek is. Hol van az öcséd.
- Honnan tudjam, nem vagyok a bébiszitter. Ugyanakkor kérem távozzon. Ön miatt haltam meg 3-szor a CSgo-ba. - pár másodperc múlva ismét bömbölt a zene a fülébe, és merült bele a lövöldözés világába. Ezek a mai tinédzserek. Miután azt vette észre, hogy többet már nem fog tudni kiszedni a srácból, visszament az előtérbe.
- Azt elfelejtette megemlíteni, hogy nincs itt m Jake. Védi a fiát? Ezért ön kerülhet a börtönbe, a fia javítóintézete miatt. Le van tartóztatva. Tegye hátra a kezét. - majd elővette a bilincset.
- Várjon, az esélytelen. Hiszen nem rég ment fel oda. Gabe, gyere le. - kiabált fel az emeletre.
- Nem fogja meghallani, hiszen zenét hallgat. Ne húzza az időt, menjünk- és látszott Alexen, hogy türelmetlen.
- 2 percet kérek. - és tette néhány lépést a lépcsők felé.
- Nem kap annyit, a rendőrőrsön megbeszélünk mindent. Mozgás. Ne akarjon börtönbe kerülni a nyomozás akadályozása miatt.
- Akkor legyen 1 perc- és felrohant a fiához.

Éld túl a holnapot/ Befejezett/Where stories live. Discover now