11.fejezet

22 3 0
                                    

                                                                                       ~ Conor~

Jó reggelt hétalvó- ráztam meg a vállát.
- Ne már, haddjál békén, egyébként is még nincs is! - duzzogót egy sort.
- 9 óra van és igen szerintem örülnél ennek, szóval ne lustálkodj.
Arra lettem figyelmes, hogy ez már hatásos volt, hiszen egyből fel is csillant a szeme a kaja láttán:
- Saláta, meg ne edd, gyorsan rendben szedem magam és utána belekóstolok.

Ezzel kiment a WC-re.
Pár perc múlva:
- Ez Isteni finom- beszélt teli szájjal. - Miért van olyan érzésem, hogy rejtegetsz valamit?
- Majd, ha végeztél, megmutatom mit találtam, de azért nem kell kapkodni.
- Te miattad nem is érdemes- gúnyolódott.

Ekkor elővettem egy lapot.
- Komolyan egy darab papír miatt csigáztad fel a képzeletemet?
- Ez nem csak az- széthajtottam és odaadtam neki.
- Áh egy tervrajz, bonyolultnak látszik. És miért van ennyi ajtó?
- Ugyan ezt kérdeztem én is magamtól, bár az én következtetésem az, hogy ez egy szabadulószoba. - húztam meg a vállam.
- Soha voltam még egyetlen egyben sem. Ugyanakkor ez egy labirintus? - vonta fel a szemöldökét.
- Ide-oda elágazások, itt-ott zsákutca és csak egy kijárata van, de jó pár bejárattal. - vázoltam fel képzeletben.
- Nem találtál más ezen kívül? - kérdezte és elkezdte keresni a telefonját, ami ugyebár a földön van összetörve. -Francba. És mit fogunk csinálni egész nap csinálni?
- Jeleket keresünk, te néz meg a WC melletti ládát én meg, az ágyban kutakodok. - utasítottam.
- Nem lehetne fordítva? Te közelebb vagy hozzá. - kérlelt engem.

- Rendben, tiéd az ágy- és ezzel ,,kijutás az ismeretlenből" hadművelet elkezdődött.
Lehet, hogy elsiklottam valami felett? Nagy lendülettel belemerültem ismét a papír hallomba. Át forgattam az összeset és egyszer csak furcsa dolgokra lettem figyelmes. Hiszen írást tartalmaztak azokk. Hol egy szót, hol csak egy betűt. A legtöbb lapot rejtett magával valami kódot.
- Találtam valamit- kiáltottam Hannáhnak.
- Jaj de jó és mégis mit?
-Gyere és nézd meg saját szemeddel is.
- Máris- és odabaktatott hozzám. - Egy boríték, nyisd ki! - sürgetett meg.
És mit ad Isten? Újabb üzenet foszlányok.
És megint csak értelmetlen szövegek.
- Összekell rakni egy értelmes mondatot, de hogy mi az eleje és vége, azt nekünk kell kitalálnunk. - vonta le a következtetést.
- Szójáték, ez tetszik! - mosolyogtam el. -Figyelj megnézed, hogy az ablak párkányban nincs-e még több ilyen? Tartok bakot.
- Persze- és ezzel a lendülettel felállt a vállamra. - Még többet találtam.
- De most már gyere le, mert nem bírlak sokáig. - panaszkodtam.
- Milyen puhány valaki- incselkedett velem. - Bár valami mást is találtam is.

Hajtotta szét a papírlapot.
- Egy levél, olvasd fel.

Sziasztok bogárkáim!
Ezt olvasva azon gondolkoztok, hogy vajon miért vagytok ott, illetve miért ti. Elmagyarázom, már régóta figyeltelek benneteket, szinte mindent tudok, azt is, hogy a szüleitek nem igazán jó emberek. Nyálas szerelem, pia bebaszásig. Tudjátok az ilyeneknek gyereket sem adnék, bár ne aggódjatok nálam jó kezekben vagytok. Képzeljétek nekem is volt egy feleségem, aki nem tudod gyereket nemzeni, már azon voltam, hogy megfojtom, de a sors megkímélt ettől. Elvitte a tüdőrák. Jobb is így, legalább megszabadult a kínszenvedéseitől. Új esélyt kaptatok, a rossz emberek büntetést érdemelnek, de ha végig járjátok az utat, megígérem nem bántalak titeket. És igen Conor ne aggódj a húgocskát igazán virgonc, de kezeskedek érte. Első feladat: Rakjatok össze egy értelmes mondatot. Sok sikert! Mosolyogjatok a kamerában.
Mai naptól a gyermekeim vagytok. :)

- Ne, nála van Mia, ha csak egy ujjal is hozzá ér, eskü elbánok vele.
- Elbánunk- javított ki.
- Ebbe ne avatkozz bele, személyes ügy- intettem le.
- Valamit elfelejtesz mindig: Engem is ez a rohadék kapott el, szóval együtt fogjuk csinálni!
- Ahogy gondolod, de most fókuszáljunk másra. Tulajdonképpen mik is ezek? - terítettem szét a lapokat.
- Betűk és szavak.
- Ezzel el leszünk egy darabig- vonta le a következtetésemet.
- De nézzük meg őket.
- Kezdődhet a szókirakó?- kérdeztem.
- De még mennyire! -öklözött le velem.
Egymás mellé pakoltuk őket és jelenleg így állt a sorrend: S, nem, t, e,el ,m,ú,k, i,t .l, z, t, a,h,o,s ,r,e

- Nekem meg van már- ujjongottHanna. - Ugyebár az S a kezdő betű azt követi a z vagyis eddig így állunk: Sz Van3 darab-e, meg 3 t, és egy r, ebből kijön egy szó:Szeretett. Amik meg vannak azok egyértelműen kiestek. Tovább haladva Maradta nem szócska, az el, mint kötőszó éstermészetesen néhány betű. m, ú, k, i, l, a, h, o, s. Az vettem észre,hogy z utolsó négy visszafelé van írva lásd: Soha. A múkilt az egyteljesen értelmetlen szó így valószínűleg felkell cserélni az utolsó 3 betűt.Múlik. És maradt az el, innen már pofon egyszerű lesz.
Megoldás: Szeretett soha el nem múlik.
- Azta, ügyes -gratuláltam.
Akkor hirtelen elkezdte fordítgatni a lapokat.
- Mi a .........- a végét már elharaptam.
- Újabb szavak, csak már sorrendben: A kulcs ott van ahol eleve keresgélték,de siess, különben újabb napot ragadsz bent. Hajrá.
- Ezek nem voltak itt az elején- hüledeztem.
- Nyilván, mert csak az az árnyékban jelenek meg, fényírásnak hívják, nagyokos.
- De honnan tudtad, hogy a másik oldalon is van valami? - néztem rá bociszemekkel.
- Lényegtelen, Menjünk nézzük meg a matracot fix, hogy abban lesz- ésodasietett és feltépte. - Egy hajcsat? Ne már.
- Ad ide, tudom, hogy kell kinyitni vele a zárta- és kikaptam a kezéből és odaléptem az ajtóhoz. Kevesebb mint 5 perc alatt, ki is nyílt és szélesre tártam.
- Ezt meg hol tanultad? - kérdezett rá.
- Apámtól, ő meg a haverjától, most legalább hasznát vettem. Gyere
- Kap be - és bemutatatott a kamerába, mielőtt ki nem lépet a szobából.
- Ezt most komoly? 7 ajtó van előttünk, nem volt elég egy? - nyafogott Hannah.
- Az egyik talán nyitva kell lennie, pár tökre nem értem. Számok és betűkombinációk? Balra 3, előttünk, 7, D, 0, T, 2 és jobbra 6.
Felírom őket. Na de nézzük meg melyikbe tudunk bemenni. - unszoltam és sorbalenyomtam a kilincseket. -Zárva van az összes- jelentettem ki.
- Ott a jobb sarokba, a lépcső alatt is? - vette át az irányítás.
- Azt még nem néztem, köszi a tippet.
Majd 10 lépcsőt lementem és lenyomtam a 8. ajtó kilincsét- Siker.
- Várj már meg- és utánam sietett

Éld túl a holnapot/ Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora