ÖZEL BÖLÜM-2-

3.8K 70 3
                                    

MERHABALARRRRR :)))

SEVGİLİ OKURLARIM GENE BOMBA GİBİ BİR BÖLÜME HAZIRSINIZ İNŞALLAH...

KARLI SOKAK MAHALLESİ 7.000'İ AŞTI. İANANBİLİYOR MUSUNUZ? AYY ÇOK MUTLUYUM. HEPSİ SİZİN SAYENİZDE. SİZLERİ SEVİYORUM ^^

LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN! SOHBET EDERİZ BELKİ ;)

O ZAMAN DAHA FAZLA KONUŞMADAN GÜZEL BİR BÖLÜME GEÇİYORUZ. KULAKLIĞINIZI TAKIN VE OKUMAYA BAŞLAYIN :))

__________________________________

Elimde ki yüzüğe bakmaktan Ayaz'ı unutmuştum.  Ay Allah'ım çok ama çok mutluydum. Ellimi biraz uzaklaştırıp, elimi açtım ve yüzüğümün güzelliğine bir kez daha aşık oldum. Derin bir nefes çekmiş bana aşkla bakan adama çevirmiştim gözlerimi. Neredeyse evlilik teklifinin üzerinden iki gün geçmişti ama ben şokunu atlatmış değildim halen daha. İki gündür sürekli yüzüğüme bakıyordum ve Ayaz çocuksu bir kıskançlık ile bana kızmıştı. 'Yüzüğe baktığın gibi bana bakmadın be!' diye kızmıştı. Ama ne yapayım, çok güzeldi. 

Bana hafif çatık ama gözlerinden halen daha 'ben aşığım' diye bağıran gözler ile bakıyordu. Salak kızgın olmayı bile beceremiyordu.

''Aşkım, çatma kaşlarını öyle. Beceremiyordun işte.'' dedim ellerimi dizlerimi üstüne bırakarak.

Ayaz dayanamamış, gülümsemişti. 

''Maalesef, sana karşı sadece gülümseyebiliyorum hayatım. Ama bu sanırım en sevdiğim huyum.'' dedi yüzünü biraz buruşturarak.

Bende hafif yüzümü ekşittim ve yavaşça yanına sokuldum, kokusuyla nefes aldığım adama. Yakında kocam olacak adama. Ay düşüncesi bile güzeldi. Evet şu anda da evli bir çift gibi yaşıyorduk ama sonunda resmileşecekti her şey. O bana karıcığım, ben ona kocacığım diye seslenebilecektik. 

''Bence de sevmeye devam etsen iyi olur. Saçını başını yolarım yoksa senin he!'' dedim hafif omzuna vurarak. 

Hafif ve yalancıktan acımış gibi numara yapsa da hemen beni kollarının arasına aldı ve saçlarımdan öptü. Sonra saçlarımla oynamaya başladı yavaşça. Zaten hamile olduğum için yumuşak bulduğum her yerde uyuyordum. Bir de bu böyle yapınca iyice mayışmıştım. Tam uykuya dalacağım sırada birden aklıma düşen şeyle doğruldum. Ayaz şaşkın şaşkın bana baksa da. Ben dilimle dudaklarımı yaladım. Sonra elimle hafif şişen karnımı okşadım. Yutkundum bir kaç kez. 

''Ne oluyor sevgilim? Ağrın mı var?'' dedi Ayaz telaşla. 

Ben kafamı telaşla bana bakan sevgilime çevirdim. Hafifçe kafamı olumsuz yönde salladım. Derin bir nefes aldı.

''Ne oldu o zaman sevgilim?'' dedi elimi tutup öperek.

''Ayaz'' dedim ve elini alıp karnıma götürdüm. 

''Bizim canımız karpuz çekti. Bir de yanına hamburger şöyle'' dedim elimle hamburgeri yer gibi yaparak.

Ayaz ise bana bakıyordu şaşkın şaşkın. Niye bu kadar şaşırmıştı ki? Allah Allah. Sanki imkansız bir şey istedik. Sonuçta Mart ayındaydık. Hatta sonlardaydık. Yarın Nisan'a giriyorduk. Karpuzu bulurdu herhalde. Yani gecenin ikisi olmasaydı, evet kolay bulabilirdi. 

''Asu'm, canımın içi. Ben bu saatte nereden bulacağım karpuzu?'' dedi.

Ben ise hemen ağlamaya başlamıştım bile. Elimi hemen çekip, hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım. Bana sarılmaya, konuşmaya çalışıyordu ama ben onu elimle geri itip bağırıyordum.

KARLI SOKAK MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin