BÖLÜM-12-

5.2K 115 5
                                    

ARKADAŞLAR HEPİNİZE TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM ÇÜNKÜ 1000 OKUNMAYI GEÇTİK.....

BUNU NASIL TARİF ETSEM... ÇOK AMA ÇOK MUTLUYUM VE SİZE MİNNETTARIM.

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM...

O ZAMAN HİKAYEMİZE GEÇELİM.

İYİ OKUMALAR...

__________________________________________

 Ayaz sanki dediğimi anlamamış gibi baktı yüzüme uzunca. Daha sonra hafifçe kaşlarını çattı ve o güzel gözlerini bana çevirdi. 

Resmen gözleri parıldıyordu. O an verdiğim karardan tamamen emin oldum. 

Gözlerim çoktan dolmaya başlasa da uzun zaman sonra ilk defa mutluluktan ağlıyordum. Gülerek kafamı salladım ve Ayaz'a sıkıca sarıldım. Boynuna kokulu bir öpücük bırakıp, geri çekildim. O ise halen daha bana en güzel ifadeyle bakıyordu. Hafifçe utanmıştım ama çok minik bir andı.

''Seni çok seviyorum Asu'm'' dedi bana içimi kavuran bir sıcaklıkta. Bu kelimeyi ondan duymak için bile ölebilirdim. 

O kadar güzel ve içten söylemişti ki. Kalbim, artık nasıl desem göğsümü parçalayacak derecede hızlı atıyordu. Gözlerimi kaçırdım. O ise hemen eliyle çenemden tutup yüzüne çevirdi kaçamak bakışlarımı.

 Gözlerimizi birbirine sabitledi ve dudağıma eğildi. İlk önce hafifçe, öperken bir anda sertleşti. Ben de sertleştim ve öpüşmemiz bir anda alev aldı. Daha sonra ise...

Ayaz beni bir anda kucağına alıp merdivenlere yöneldi. Ben ise ani kucaklama ile ellerimi boynuna doladım ve alt dudağımı ısırarak yandan Ayaz'a baktım. Baya güçlüydü, yakışıklıydı. Bunu her an söylemekten asla bıkmayacaktım çünkü gerçekten çok yakışıklıydı.

Bana yandan bir bakış attı. Daha sonra ise bir anda burnumu ısırdı ve ben bir anda çığlık attım. Ayaz gülerek beni merdivenlerden çıkarırken bende kahkaha atıyordum. 

Ben onunla birlikteyken nefes alabildiğimi anladım. İçimde bir yerlerde diplere gömülmeye mahkum bırakılmış kızı elinden tutup o karanlık delikten çıkarmıştı. Ben onunlayken Asu oluyordum. Başka kişilerin yanındayken takmaya mahkum bırakılmış maskemi takıyordum. Ve artık bundan ölesiye sıkılmıştım. Ben artık bu geceden sonra eski Asu olmayacaktım. Olamazdım.

Bunca yıldır kendime yaptığım haksızlıkları bundan sonra yapmayacaktım. En azından kendime bunu yapabilirdim.

Ayaz beni odasına götürdü ve onunla ikince kez birlikte olduk. Aşkı, tutkuyu ve şehveti bir kez daha onunla sonuna kadar yaşadım. Ve bu hayatımın en güzel anlarından sadece bir kaçıydı. Daha hikayenin başındaydık...

______________________________________

Beynimin içinde çalan uyuz telefon sesi ile uyanmak zorunda kalmıştım. Biraz bekledim belki susar diye ama hayır!!

Ne lanet telefondu bu ya!

Bir dakika bu benim telefonum değildi. Gözlerimi hafifçe araladım ve biraz açılmış çıplak vücudumu kapattım. Ellerimle göğsümde sabitledikten sonra kafamı sola çevirdim. Bu çalan Ayaz'ın telefonuydu. Peki o neredeydi? 

Kafamı odanın içinde dolaştırdım ama yoktu. Duştan su sesi kesilince duşta olduğunu anladım. Kafamı tekrar telefona çevirdim. Eğilip telefona uzandım ve ekrana baktım. 

Kaydedilmeyen bir numaraydı. Ve neredeyse 3 kez üst üste aramıştı. Gözlerimi hafif kıstım ve düşündüm. Kimdi bu sabahın 9'unda ısrarla arayan kişi?

KARLI SOKAK MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin