Chapter 15

947 261 0
                                    

"කුකී..මට පාලුයි..ම්ම් කියන්නකෝ අනේ..අඩුගානේ මගේ දිහා බලන්න.."

ටේහියුන්ව ඇහුන්නැති ගානට ජන්කුක් අල්මාරියේ තිබුන ඇදුම් නවන්න පටන් ගත්තා..
මේ දිහා ටිකක් බලන් ඉදපු ටේ ජන්කුක්ගේ අතින් ඇදලා අරන් උකුලෙන් වාඩිකර ගත්තේ ජන්කුක්ගෙන් ඒ ඇස් අහකට නොගෙන හරිම ආදරෙන්...

ඒත් ජන්කුක් එක පාරක්වත් ටේ දිහා හැරිලා බලන්නෙවත් නැතුවම දිගටම කරගෙන ගියපු වැඩේ කලා..ටේගේ හිතනම් ඇත්තටම ඒකට ගොඩක් රිදුනා...

"අනේ ඇයි කුකී මේ??...ඔයා තරහ වෙලාද මැණික??.."

ජන්කුක්ගේ ඇස් වලින් බේරෙන කදුලු කැට ටේගේ අත දිගේ පහලට ගලාගෙන ගියා...ටේ හොදටම කලබල වුනේ හේතුවක් නැතුව ජන්කුක් අඩන නිසා..

"ඔයා තව ඇඩුවොත් මාත් අඩනවා හොදද කුකී...ටේ එක්ක තරහ වෙලාද??..."

ජන්කුක් සද්දයක් නැතුවම ටේගේ උනුහුමට ගුලිවුනා...

ටිකකින් කොලයක් එක්ක පෑනක් අතට ගත්ත ජන්කුක් මොනවහරි කියන්න යනවා කියලා ටේට තේරුනා..

"මං ඔයාට ආදරෙයි.."

ජන්කුක් කඩදාසිය ටේගේ අතට දීලා බිම බලාගත්තා..

ටේහියුන් ජන්කුක් එක්ක විවාහ වෙලා අවුරුද්දකට වැඩි කාලයක් ගෙවිලා ගියේ ගොඩක් ආදරෙන්...ඒත් ටේහියුන් නිතරම තමන්ගේ හැගීම් පාලනය කරගත්තේ ජන්කුක්ට රිද්දන්න අකමැති වුන නිසා...

ඒත් ජන්කුක් වුනත් හැගීම් දැනීම් තියෙන තරුණයෙක්..තවමත් සිපගැනීමකින් එහා නොගිය සම්බන්ධය නිසා ජන්කුක්ගේ හිත ඇත්තටම ගොඩක් රිදුනා..ජන්කුක්ට ලොකු වේදනාවක් දැනුනේ එයා අඩුපාඩුවක් තියෙන කෙනෙක් නිසා..ටේහියුන්ගෙන් ජන්කුක්ට ආදරේ හොදටම දැනුනත් තමන් ගැන දැනුනේ ලොකු අඩුපාඩුවක්...

"මම දන්නවා මගේ මේ ඒන්ජල් මට ගොඩක් ආදරෙයි කියලා මැණික..ඒත් ඔයා අද වෙනස් කියලා මට දැනෙනවා..ඇයි මේ එකපාරටම??.."

ටේට දැනුනා ජන්කුක් ඉන්නෙ ලොකු දුකකින් කියලා..

"මට සමාවෙන්න ටේ..ඔයාට දුක හිතුනම පාලුවක් දැනුනම ආදරෙන් කතා කරලා ඔයාගේ හිත හදන්න මට බැරි වෙනවට...මාත් ආසයි ටේට ආදරෙන් කතා කරන්න..හරියට ඔයා වගේ..ඒත් කුකීට බැහැනේ ඉතිං..මට තේරෙනවා මං වගේ කෙනෙක්ට ලං වෙන එක ඔයාගේ ජිවීතේට තේරුමක් නැති දෙයක් කියලා...ඒත් මං ඔයාට ආදරෙයි ටේ...නිතරම මගේ හිත ඔයාව ඉල්ලනවා...මට සමාවෙන්න ටේ...ඔයාගේ ලස්සන ජීවිතේට ආවට..ඒත් ආයිත් හැරෙන්න බැරි තරමටම මම ඔයාගෙම වෙලා..සමාවෙන්න මට.."

ටේගේ ඇස් වලින් පාලනයක් නැතුවම කදුලු ගලාගෙන ගියේ තමන් ගැනම ලොකු තරහක් වගේම වේදනාවක් ඇතිවෙද්දි...

මොනවද මේ කුකී කියන්න හදන්නෙ??..මම එයාට මෙච්චර රිද්දලද..

Love is mutual || TK [ Completed ✔]Where stories live. Discover now