🦋2. Răni din trecut🦋

86 5 2
                                    

🦋

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


🦋

- Acel nor seamănă cu un iepure.

- Unde?

- Chiar acolo, indică cu degetul un anume nor de pe cer.

Oricât încerc să observ iepurele, pentru mine este doar un nor obișnuit. Merg mai aproape de ea, până când obrazul meu îl atinge pe al ei și îi urmez cu privirea degetul. Închid chiar și un ochi în speranța că, poate așa, voi vedea acel iepure.

- Nu îl vezi, așa-i?

- Cum ți-ai dat seama?

Mă dau puțin mai în spate pentru a o putea privi. Mereu rămâneam fascinat de simplitatea ei și de cât de perfectă o făcea acest lucru. Fetele cu care ieșisem înainte se machiau ori de câte ori ne vedeam și chiar dacă acest lucru le făcea frumoase, în ochii mei ele nu erau frumoase. Preferam să văd omul așa cum este. Imperfecțiunile ne fac perfecți. De ce am încerca să ascundem o parte din noi doar pentru a îi face pe ceilalți să ne placă?

Alma nu era așa. Nu se machia. Își lăsa pielea să respire și se arăta celorlalți așa cum este. Și îmi plăcea asta la ea chiar dacă nu voiam recunosc.

- Ești ușor de citit, își întoarse capul spre mine și tresări puțin. Fețele noastre încă erau destul de apropiate.

Se uită repede în altă parte încercând își ascundă de mine roșeața din obraji. Dar eu eram conștient de timiditatea ei și mereu mă amuza asta. Alte fete profitau de orice ocazie și se apropiau de mine. Erau lacome, deloc timide. Chiar dacă vedeau că nu sunt interesat, ele tot se apropiau de mine.

Alma nu era așa. Alma era diferită. Alma se înroșea ori de câte ori apropiam mai mult de ea. Alma roșea la fiecare cuvânt mai obscen pe care îl spuneam. Roșea și din cauza unui simplu sărut pe obraz, iar după ce o sărutam pe buze obișnuia să îmi evite privirea câteva secunde.

Timiditatea ei mereu mă va da peste cap, dar tocmai asta este și ceea ce atrage la ea.

Tresar brusc. Alma nu ar trebui să mă atragă. Inspir adânc. Nu știu ce aveam de la un timp. Începea să îmi placă să petrec timp cu ea sau doar să stăm în liniște și să nu facem nimic. Obișnuiam să o caut mai mult cu privirea și mă trezeam zâmbind la ea.

O clipă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum