'Mocskos beszéd'

326 31 33
                                    

woo előre leszögezném, hogy nem az én szakterületem a smut, tehát ne várjatok nagy csodát :0
(káromkodás, valamilyen mértékben smut)

♥︎♥︎♥︎

"Oh Georgeee..."-mormogta Dream, érezni lehetett, hogy közel volt a mikrofonhoz.-"Gyerünk."

Csak a DreamSMP-n lógtunk, nem is terveztünk semmi különösebbet, hiszen nyugodt stream volt beígérve a nézőknek. Most mégis kergetett engem, próbálva megölni.

"Hagyd abba!"

Kicsit felnevetett, egyből meg is bántam, hogy be volt kapcsolva a kamerám, hiszen a chat egyből elkezdte spammelni a "George elpirult" kifejezéseket.

Második monitoromra fordítottam fejem, üzenetem érkezett.

Dream: Némíts.

"Oké chat, két perc és itt vagyok."-mosolyodtam el könnyedén.

Nagyot nyelve tettem azt, amit barátom kért. A chat láthatta arcom, hangunk viszont nem hallhatta.

"Igen, Dream?"-kérdeztem remegve.

Utáltam, mikor húzta az agyam, nagyon jól tudta, hogy kedvelem Őt, le is tisztázta, hogy nem érez irántam semmit. Tudtam, már évekkel ezelőtt megmondta.

"Pirulsz, George."

Megforgattam szemgolyóim, megnyugodtam, hogy ismét csak szivatni akar.

"Igen, és?"

"Miattam?"

Megharaptam alsó ajkam. Miért csinálta ezt? Miért érzett késztetést arra, hogy szétalázzon?

"Szerintem tudod a választ."-könyököltem le asztalomon.

Csak játszott velem. Legjobb barátok vagyunk, csak próbál még jobban összezavarni.

"Rosszabbá is tudom tenni."

"Kussolj, Dream."

"Nyögésre tudlak késztetni, és arra is, hogy könyörögj. Még bele se kezdtem, mégis már kész vagy."

"Hagyd abba. Ez már nem nevetséges többé, nem vagy vicces."

"Nem viccelek."

Mélyet sóhajtva dőltem hátra székemben.

"Mi?"

"Talán Én is annyira akarlak Téged, amennyire Te engem."

Mondatára lehunytam szemhéjaim.

"Ó kérlek, mintha ez valaha is megtörténne."

"Semmi fogalmad nincs, George. Ötleted sincs, mennyire elrontanálak. Pozitív irányba."

Heves sóhaj hagyta el ajkaimat, szinte láttam magam előtt mosolyát.

"Látod? Alig mondtam valamit."

"Bazdmeg."

Szerencsére csak arcomat látta, kamerám nem mutatta alsóbb tájékomat. Jézus, hogy mennyire akartam Őt, mennyire szükségem volt rá.

"Könyörtelenül szeretkezni veled, kicsókolva minden pontodat. Azt akarom, hogy az Én nevemet nyögd, George. Azt gondolod, hogy képes lennél rá? Valaha is?"

Arcomat kezembe temettem, hogy a nézők ne tudják leolvasni szavaimat.

"Hezitáció nélkül."-suttogtam.

A betűket alig bírtam kiejteni, meg is voltam lepve, hogy megértette.

"Istenem, olyan gyönyörű vagy. Ujjaiddal takarod arcod, csakis miattam."

Dnf oneshotok|magyarulWhere stories live. Discover now