♥︎♥︎♥︎
Olivia Rodrigo-Drivers License dala alapján inspirálva
Tisztán emlékszem arra a napra, mikor megtanítottál engem vezetni. Még csak a második hetemet töltöttem Floridában, Te mégis ragaszkodtál hozzá, hogy beüljek a volán mögé. Valamilyen oknál fogva, megtettem. Asszem megbíztam benned annyira, hogy tudjam, nem fogod elcseszni.
Majdnem hajnali három volt, mikor közös megegyezés alapján belevágtunk, valahogy mindkettőnknek megjött a kedve hozzá. Elvittél egy üres parkolóba, majd átadtad nekem a vezetői ülést.
Ideges voltam. Már az bezavart, hogy az angol érzékeim megkavarták, hogy melyik oldalon kéne vezessek, az agyam még a londoni utakra volt állva. Te mégis felpörgettél, bíztattál, hogy folytassam. Így tettem, nem sokkal később már a fő úton furikáztam, igaz, kissé ügyetlenül.
Úgy vezettem a floridai úton, mintha már évek óta itt laknék, esetleg itt születtem volna. Nyilván nem teljesen, nem olyan szinten, ahogy Te tetted, Dream, de reméltem, hogy egyszer kiismerem a környéket. Reméltem, hogy megmutatsz minden kis zugot, minden elrejtett búvóhelyet, minden kedvenc helyedet. Ezt is megcsináltad értem.
Segítettél megtenni. Segítettél olyan emberré válni, aki mindig is akartam lenni. Megszámlálhatatlanul sok órát töltöttél el, rááldozva éjszakáidat, hogy tanulj velem a tesztre, hogy megszerezzük állampolgárságom. Később pedig hajtogattad, hogy ideje végre letennem a jogsit.
Nem tettem le.
Egészen idáig, mikor tényleg szükségem volt rá.
Hogy őszinték legyünk, imádtam, hogy elvittél helyekre. Imádtam, hogy elvittél oda, ahova szerettem volna, és még élvezted is. Szerettem benned, csodáltam, hogy mennyi mindent megteszel olyanért, aki számodra fontos.
Hogy mennyi mindent megtettél értem.
És Istenem, milyen makacs voltál, amikor vissza szerettem volna adni egy szívességet.
De tudom, hogy büszke lettél volna rám, hiszen végre megcsináltam, megszereztem a jogosítványom. Rávettem magam, annyit tanultam, mintha nem lenne holnap, és sikerült. Több hosszú hónap erről álmodozás után már büszkén tartottam kezeimben. Mint ahogy ketten beszéltük.
Kinevettél volna, ha tudnád, mit csináltam, amikor megkaptam. Elloptam Sapnap kocsiját és elmentem egy útra vele. Ahogy mindig is csináltuk.
Valahogy Édesanyád házánál kötöttem ki, ahol már egy ideje laktál. Miután megtörtént az, Dream.Elhajtottam onnan. Megfontoltam, hogy bemenjek-e, hiszen tudtam, hogy nem vagy otthon. Szerettem volna találkozni Anyukáddal. Közel kerültünk egymáshoz, mindig támogatott, amíg mi ketten jóba voltunk. Reménykedtem, hogy tudna nekem tanácsot adni, de azt is tudtam, hogy nem lenne fair ilyet kérni tőle. Mindig is a Te pártodat fogná, bármennyire tisztába lenne vele, hogy engem is bántana.
Azzal, hogy mennyire bántottál, Dream.
Néha bele is gondoltam, hogy még mindig együtt voltál vele? Igen? Azzal, akiért mindent tönkretettél?
Vajon tudta a lány, hogy bántasz engem?
Anyukád tudta?Magasról kétlem, hiszen ismertem Őt. Barátok voltunk, tudom, hogy nem lett volna veled, ha elmagyarázod neki a helyzetet. Nem jöttetek volna össze, ha tudta volna, hogy megcsalsz engem vele.
Elmesélted neki, hogy mi volt köztünk, Dream?
Nem hiszem, túlságosan kedvelted Őt, hogy elcseszd.
YOU ARE READING
Dnf oneshotok|magyarul
FanfictionHosszabb, egy részes DreamNotFound történetek sokasága, ugyanis rengeteg könyvötlet kavarog fejemben, melyek alapjáraton túl rövidek lennének, hogy saját könyvet érdemeljenek^^