<3
"Nem, chat, nem fogom megcsinálni."
Dream már alapból órák óta streamelt, nem hiányzott még neki a nézők nyaggatása. Vagyis nem csak a nézőké.
"Kérlek, vicces lesz!" -szólt a fáradt, rekedt hang fejhallgatójából.
Nem, Clay, nem adhatod meg magad.
"Nem lesz vicces, nem is értem miért kéne megcsináljam."
"Mert érdekli a nézőket. És engem is."
Az utolsó három szóra óriásit dobbant a szíve, sose tudott, és most se tud ellenállni George-nak. Valami volt ebben a fiúban, ami az őrületbe kergette.
"Jó."
Nem, nem jó. Nagyot sóhajtva nyitotta meg böngészőjét, majd csiga lassúsággal nyúlt billentyűzetéhez, egyesével begépelve a betűket. Egy utolsó pillantást vetett beírt szavaira, majd lenyomta az entert.
'Szerelmes vagyok a legjobb barátomba?-teszt'
"Az, az első jó lesz!"
A böngésző töltött egy kicsit, majd be is hozta a tesztet. Szó nélkül kattintott rá a 'kezdés' gombra, ami be is hozta az első kérdést.
"Próbálod Őt boldoggá tenni?" -olvasta fel hangosan, tónusában pedig érződött, hogy már elege van a dologból.- "Hát.. nyilván igen."
Brit barátja kisebb kuncogást ejtett ki ajkain, ami pont elég hangos volt ahhoz, hogy felvegye a mikrofon. George nevetését sehogy sem lehetett volna elmagyarázni. Talán olyan volt, mint egy lédús cseresznye a csokitorta tetején, vagy a cukor a kávéba. Beédesített mindent, minden szituációban, talán ez volt Dream egyik gyenge pontja.
"Sok testi kontaktust létesítetek?" -szólt a következő kérdés, amire akaratlanul is megsajdult a lelke.- "Hát létesítenénk, ha nem laknánk vagy tízezer kilométerre egymástól. Ilyen válasz nincs?"
A floridai rengetegszer elképzelte már, ahogy legjobb barátja apró kezei nyaka köré fonódnak, míg saját kézfejei derekán találnak helyet. Vagy akár együtt aludnának. Hallgathatná halk szuszogását, míg gyönyörű arcát figyeli, kezével hátulról szintén csípőjét fogná le. Most erre mit válaszoljon?
"Jó, azt választom, hogy 'nem, de szeretnék'."
"Te egy idióta vagy."
"Tudod idiótának lenni néha jó." - (by blankawentcrazy )
Tényleg az.
"Féltékeny lennél rá, ha barátja/barátnője lenne?"
Dream-ben megállt az ütő. Nyilván nem lenne féltékeny, hiszen egyszer biztos lesz George-nak valakije, de belegondolni abba, hogy kedvenc fiúja valaki mást ölelget, valaki más ajkait falja, őszintén elszomorította. De nem akart tőle semmit, nem?
"A chat azt mondja, hogy úgy hívják majd a barátnőmet, hogy Clay." -csuklott meg- "Hát nem tudom srácok, de a Dream nevet sokkal jobban preferálom. Ki akarna összejönni egy agyaggal?"
"George nagyon humoros vagy, de ha ennyire tetszik az ötlet, hogy összejöjjünk, akkor abba is hagyom a tesztet."
Csend telepedett a streamre, egyedül a nézők, dnf shipperek pörögtek a képernyő jobb oldalán, kántálva "igenn!!!!", illetve "dream finally gets bitches" szavakat. Annyi szent, a shipperek furák.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dnf oneshotok|magyarul
Fiksi PenggemarHosszabb, egy részes DreamNotFound történetek sokasága, ugyanis rengeteg könyvötlet kavarog fejemben, melyek alapjáraton túl rövidek lennének, hogy saját könyvet érdemeljenek^^