part(18)

467 35 3
                                    

"ေနာက္ဆံုးေတာ့ ငါတို႕ရဲ႕ အကိုငယ္က အရင္မဂၤလာေဆာင္ေတာ့မွာပဲ အကိုရန္ အားမက်ဘူးလား အငယ္က အရင္ဦးသြားျပီေနာ္"

ပိုင္ရွင္းစကားေႀကာင့္ ထိုက္ရန္ တခ်ကိျပံဳးကာ

"အိမ္ေထာင္ျပဳတာ ထင္သလာက္မရိုးရွင္းဘူး ညီမေလးရဲ႕ အခ်စ္ကလည္းအဓိက က်ေသးတယ္"

"အကိုရန္ေျပာတာက မမရန္ဟြားနဲ႕ အကိုလ်န္က တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္မခ်စ္က်ေသးလို႕ အဆင္မ ေျပဘူး ေျပာခ်င္တာလား"

"အားရွင္း က ေလးက က ေလးလိုေနစမ္း "

"အာ အကိုလ်န္ကလည္း အားရွင္းက အသက္15နွစ္ရွိေနပါျပီေနာ္ သိစင့္တာလည္းသိကါတယ္မဂၤလာေဆာင္ရမယ့္ သတို႕သားေလာင္းက မ်က္နွာႀကီးကို ဆူပုတ္လို႔ မမရန္ဟြားက  ီေလာက္ထိ ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတာ မခ်စ္ဘူးလား ေျပာ အကိုလ်န္မဂၤလာေဆာင္ရဖို႔ ေလးရက္ပဲလိုေတာ့တာေနာ္ ဟြန္းး"

"အားလ်န္ စိတ္ကိုတအား အရႈပ္မခံပါနဲ႕ မင္းႀကည္ျဖဴပါတယ္ဆိုလု႔ိ ျဖစ္လာတဲ႕ ကိစၥမလား"

"ဟုတ္ပါတယ္ က်ေတာ္ လက္ခံခဲ႕ပါတယ္ က်ေတာ္စိုးရိမ္တာလက္ထပ္ျပီးမွ ထင္သလို ခ်စ္မလာခဲ႕ရင္ေရာ မလိုလားအပ္တဲ႕ ျပသာနာေတြျဖစ္လာမွာ က်ေတာ္မလိုလားဘူး"

"ရန္ဟြားက ခ်စ္စရာေလးပါ ျဖဴစင္ျပီးရိုးသားပါတယ္ မင္းေျပာဖူးတယ္ေလ သူမရင္ထဲက ေျပာစကားေတြကို မင္းအလိုလိုႀကားရတယ္ဆို ဒါက သူမန႕ဲမင္း ဖူးစာပါလို႔ မဟုတ္ဘူးလား"

"မသိေတာ့ဘူးဗ်ာ ဘာမွလည္းမစဥ္းစားခ်င္ေတာ့ဘူး"

"အခ်ိန္က ဆံုးျဖတ္ေပးပါလိမ့္မယ္ သိပ္စိတ္ကို အပင္ပန္းမခံနဲ႕ အခ်စ္စစ္တခုဆိုရင္ မင္းက်ိန္းေသေပါက္သူမကိုခ်စ္လာမွာပါ မင္းခ်စ္တဲ႕သူငလည္း မင္းရဲ႕လက္တြဲေဖာ္အစစ္ဆိုနီးစပ္မွာပါ"

"ဟင္!"

ထိုက္ရန္စကားေႀကာင့္ ယြဲလ်န္နဲ႕ပိုင္ရွင္းက ထိုက္ရန္အား ႀကည့္ ေနက်သည္

ထိုက္ရန္က ေတာ့သူ႕မ်က္ဝန္းထဲမွာ က်င္းတိုင္းျပည္က လူသားမိန္းမပ်ိဳေလး ေဖးေဖးကိုသာျမင္ေယာင္ေနမိသည္

Fictional Love         Season(2)Where stories live. Discover now