"ဝမ္ရိေပၚ မင္း ဘယ္ေတာ့မွ ငါ့ကိုမနိုင္ေစရဘူး ိဟိုအရင္က အ ေႀကြးကို အခု ျပန္ဆပ္ရမယ္ ဝမ္ရိေပၚ!!!!!"
……………………………
"ေဒြးေတာ္ !"
"မင္းငါ့ကိုလာမ ေခၚနဲ႕ ရိေပၚ မင္းမ်က္နွာနွစ္မ်ိဳးနဲ႕ လူပဲ မင္းဘာေတြ ေျပာင္းလဲ ေနတာလဲ ေျပာစမ္း"
"မဟုတ္ဘူး ေဒြးေတာ္ က်ေတာ္မ ေျပာင္းလဲဘူး ဒီမွာ ထူးဆန္းတာတခုေတာ့ျဖစ္ေနျပီ ဘာလဲဆိုတာေတာ့ က်ေတာ္မသိေပမယ့္ အဲ႕အရာက က်ေတာ့္အ ေပၚ အားလံုးနဲ႕ အျမင္ေစာင္း ေစတယ္ ေဒြးေတာ္"
"ဘာရယ္!"
"က်ေတာ္က်ိန္းေသ ေဖာ္ထုတ္မွာပါ ေဒြးေတာ္ က်ေတာ့္ကိုယံုႀကည္တယ္မလား ေဒြးေတာ္ရဲ႕ သားေတာ္က ဒီလိုလူစားမဟုတ္ဘူးဆိုတာ''
ေဒြးေတာ္က ရိေပၚအား ေသေသခ်ာခ်ာ ႀကည့္ေလသည္ ဘာစကားမွ ေတာ့ ထပ္မ ေျပာေတာ့
:
:
:"က်န္႔!"
"……"
"က်န္႕ ကိုယ့္ကို စိတ္ဆိုးေနတာလား"
"မဟုတ္ပါဘူး ခနခန ေျပာင္းလဲ ေနတဲ႕ အရွင့္ကို က်ေတာ္နားမလည္နိုင္တာ"
"ကိုယ့္ကိုႀကည့္စမ္း က်န္႕ ကိုယ္က အဲ႕လိုလူလား"
"……"
"ဟိုတမ်ိဳးဒီတမ်ိဳးေျပာတတ္ျပီး ေအာက္လက္ငယ္သားေတြကို ႏွိပ္စက္တတ္တဲ႕လူလား အထူးသျဖင့္ က်န္႕ကို နာက်င္ေအာင္ လုပ္မယ့္သူလား"
"မဟုတ္ပါဘူးအရွင္ အရွင္က ဒီလိုလူမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ဘာလို႕ အရွင္က လူနွစ္ေယာက္လိုျဖစ္ေနရတာလဲ က်ေတာ္နားမလည္ဘူး တခါတေလ အရွင္က က်ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ႕ သူျဖစ္ေန ေပမယ့္ တခါတ ေလက်ရင္ အရွင္က သူစိမ္းတစ္ေယာက္လိုပဲ "
"က်န္႔ ကိုယ့္ကိုယံုလား"
"အင္း"
"အခုကိုယ့္ကို ေတြ႕ရင္ ရင္ခုန္လား ကိုယ္ထိေတြ႕တာကို ႏွစ္သက္လား'
"အင္း ဟုတ္တယ္ အခုက်ေတာ့္ေရွ႕မွာရွိတဲ႕ သူကို က်ေတာ္ရင္ခုန္တယ္ က်ေတာ္အထိအ ေတြ႕ကိုလည္းနွစ္သက္တယ္"
"ဟုတ္ျပီ စိတ္ခံစားခ်က္ကို ဦးစားေပးပါ က်န္႕ တခါတေလမွာ ဦးေႏွာက္နဲ႕စဥ္းစားဆံုးျဖတ္မရ တဲ႕အခါ နွလံုးသားနဲ႕ စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ပါ က်န္႕ရင္ခုန္တဲ႕သူဆိုရင္ ကိုယ္ပါပဲ အထိအ ေတြ႕ကိုသ ေဘာက်နွစ္သက္ေနတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ပါပဲ အဲ႕လိုမွ မဟုတ္ရင္ ကိုယ္မဟုတ္ဘူး က်န္႔ ဘယ္ေလာက္စကားလံုးေတြ ခ်ိဳေနပါေစ က်န္႕ရင္ထဲက နွလံုးသားနဲ႕ ခံစားခ်က္ကိုအ ေလးထားျပီး ဆံုးျဖတ္ပါ"
YOU ARE READING
Fictional Love Season(2)
Historical Fictionနဂါးမင္းဝမ္ရိေပၚနဲ႕ ႀကင္ယာေတာ္ ေရွာင္းက်န္႕ တို႕ရဲ႕ ပံုျပင္ဆန္ေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတရား