BAB 6 🐮

122 26 98
                                    

Seohyun~♥♥

Anyeongg, awak busy ke? 14:24 ✅✅

Anyeong, hmm.. Tak, kenapa? 14:25

Nice, kalau saya nak ajak pergi study boleh tak? Ada subjek yang saya tak faham.. :( 14:27 ✅✅

Boleh je, kat mana? 14:28

Teume Cafe, dekat dengan rumah awak kan? 14:28 ✅✅

Okay, jumpa nanti. Jalja 14:28

Nae! 14:28 ✅✅

Junghwan cepat bersiap untuk pergi 'dated' atau study bersama Seohyun. Bosan hujung minggu tak buat apa-apa.

"kau nak pergi mana?" Mashiho menyoal apabila melihat Junghwan menuruni tangga.

"study dengan chingu" Junghwan menjawab sambil mengambil jajan. Manatau dia lapar sebab dia ni cepat lapar pulak tu.

"namja ke yeoja" Dah macam soalan mak-mak si Mashiho ni.

"yeoja" jawab Junghwan polos. Bak kata Abe Panda, sentiasalah jujur pada setiap perkara

"k" Mashiho pergi begitu sahaja. Junghwan pula cepat-cepat ke Teume Cafe sebab takut terlambat.

💙🐮💙

"mianhae lambat" Junghwan berkata lalu duduk didepan tempat Seohyun.

"it's okay, saya pun baru sampai"

"now kita nak belajar apa?"

"Ekonomi bab 3"

Junghwan dan Seohyun membuka buku lalu Seohyun menerangkan semampu boleh. Awalnya Junghwan mendengar tetapi lama-lama dia asyik merenung Seohyun. Scan satu muka. Bermula rambut, kening, bulu mata, mata, hidung, bibir merah...

"jadi awak faham?" soal Seohyun lalu menghentikan renungan Junghwan keatas dirinya.

"h-huh?" Junghwan berdehem sedikit. Takut Seohyun sedar yang dia tengah tenung tadi.

"saya tanya awak faham ke tak? Mengelamun pulak dia ni"

"faham-faham"

"betul?"

"iye, 100%"

"okay, now saya nak minum air sebab haus" Seohyun meminum ais coklatnya. Junghwan pula hanya memerhatikan sahaja.

"kenapa?"

"h-hah?"

"kenapa awak dari tadi asyik tenung saya?"

"ouh awak perasan eh?" Muka Junghwan sedikit merah. Kantoi sudah

"lama perasan, ada pape ke kat muka saya?"

"takdelah, awak cantik sangat sampai tak boleh lepas tengok"

"jap nak muntah..." Junghwan ketawa apabila Seohyun berkata begitu. Dia turut meminum airnya.

♡ step by step ≖ junghwan ♢Where stories live. Discover now