BAB 20 (The End) 🐮

144 24 12
                                    

Beberapa pelajar mula memenuhi ruang dewan sempena majlis graduasi.

Seohyun turut berada disitu dengan gembiranya kerana telah menamatkan pendidikan disekolah itu.

"graduate juga kita dari sini..." Naeul, raka sekelas Seohyun berkata. Mereka duduk untuk mengambil gambar sebagai kenangan.

Kcakk kcakk kcakk

Selesai juga acara itu. Seohyun duduk seorang diri dikerusi sambil memandang pemandangan disekeliling dewan.

Dia mengambil keputusan untuk berjalan-jalan disekitar sekolah sebagai hari terakhirnya bersekolah disitu.

Dia pergi ke rooftop iaitu tempat dimana dia dan Junghwan rehat untuk pertama kalinya.

"aku mesti rindu tempat ni..." Seohyun duduk lalu melihat sekeliling. Dia mengambil beberapa gambar utuh dijadikan kenangan.

Seohyun berjalan lagi hingga ke kelasnya. Dia pergi ke mejanya dan melihat sesuatu dibawah meja sebelahnya.

"kotak apa ni?" Seohyun membuka kotak itu walaupun tidak tahu siapa punya. Terdapat sampul surat lalu dia membacanya

Kepada Seohyun<3 ♥♥♥

Annyeonghaseyo, Na Seohyun! Kalau awak dah baca surat ni maknanya saya dah pergi ke Kanada bersama keluarga saya. Awak jangan sedih tau sebab nanti saya sedih jugak... :) By the way saya tahu kenapa awak tiba-tiba nak putus and saya harap awak tak berhenti cintakan saya sebab suatu hari nanti saya tuntut hak saya iaitu awak. Itulah saya nak cakap and saya simpan rantai couple kita and terimalah hadiah tu sebagai tanda percintaan, jalja

Daripada Your hensem boyfie<3 ♥♥♥

Seohyun melihat kotak kecil lalu membukanya. Dia melihat beberapa polaroid dia dan Junghwan.

"haihshsh... Comel lah" Dia melihat satu polaroid dan tersenyum sendirian

 Comel lah" Dia melihat satu polaroid dan tersenyum sendirian

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Saranghae, So Junghwan"

💙🐮💙

Junghwan termenung melihat langit dari kapal terbang. Bosan sangat katakan

"lama lagi ke eomma?" Junghwan bertanya kepada Puan So yang sedang membaca buku.

"kita baru berlepas 20 minit tahu tak? Ada lagi 11 Jam 20 minit & 10 saat tahu tak?" Puan So menjawab. Junghwan hanya tersengih disitu lalu sambung memandang tingkap.

"kenapa tak chat Seohyun tu?"

"eomma, kan kita atas kapal terbang and tak boleh guna telefon lah"

"ooo, eomma lupa pula. Hehehehe"

Junghwan hanya mendengar lagu "Nobody" di playlist nya.

"i want nobody nobody but you"

"I want nobody nobody but you"

"How can I be with another"

"I don't want any other"

"I want nobody nobody nobody nobody"

"Why are trying to, to make me leave ya"

"I know what you're thinking, baby why aren't you listening"

"How can I just, just love someone else and forgot you completely when I know you still love me"

"telling me you're not good enough"

"my life with you is just too tough"

"you know it's no right, so just stop and come back boy"

"how can this be when we were meant to be?"

"I want nobody nobody but you"

"I want nobody nobody but you"

"how can I be with another"

"I don't want any other"

"I want nobody nobody nobody nobody"

Sungguh lagu tu memang bertepatan dengan kisahnya dengan Seohyun yang meninggalkannya begitu sahaja.

Dia sendiri amik masa nak terima kenyataan tetapi setelah Woochan menceritakan sebenarnya, dia tersentuh dan berhasrat untuk menemui Seohyun tapi tak berkesempatan kerana terpaksa berpindah ke Kanada atas urusan kerja Tuan So.

"saya harap perasaan awak pada saya takkan pudar, Na Seohyun.... Saranghae< ❤❤❤"

"cause I'm believe my heart will go on and on~~~"

Terima kasih kepada yang sudi membaca fanfic yak tak seberapa ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Terima kasih kepada yang sudi membaca fanfic yak tak seberapa ni... Segala kekurangan, typo, hambar dan lain-lain diminta ampun dan kita akan berjumpa lagi di Season 2!

Sila vote+komen

🍀Park_Fina

♡ step by step ≖ junghwan ♢Where stories live. Discover now