Part 2

8.9K 569 10
                                    

"yang ko gelak kenapa" jin meluku kepala mereka berdua menyebabkan mereka mengaduh kesakitan "sakit la pabo!" jimin meluku semula kepala jin. "keuman!" jhope memberi mereka death glare.

Perempuan itu mengucapkan terima kasih kepada seunghwa kerana telah menyelamatkannya dari dibuli oleh syaiton tersebut. "nae cheonma~ btw nama awak apa?" kata seunghwa sambil menghulurkan tangan tanda bersalaman. "Ahn soyul imnida. adik kepada Ahn Jaehyun" soyul menyambut huluran tangan seunghwa. "mulai sekarang saya akan jaga awak dan awak tak akan dibuli oleh setan setan tu lagi." seunghwa senyum kepada soyul. muka dia nampak macam laki. dan itu membuatkan soyul blushing. "aigoo. mesti awak malu sebab muka saya cam laki en? tak ade lah. saya tomboy. alah macam amber Fx tuh." seunghwa mencubit pipi tembam soyul. berderai tawa mereka di situ. dan secara tiba2 abang kepada soyul iaitu AHN Jaehyun datang. 'ya donsaengie!!! my money mana?!!" jaehyun memeluk bahu soyul dan menghulur tangan kanannya untuk mengambil wang." ya pabo. omma kan dah bagi duit" soyul menampar tapak tangan abangnya peralahan "unfair. omma bagi duit kat saeng banyak tapi kat oppa sikit" jaehyun membuat muka nak nangis. riba2 datang 7 syaiton menghampiri mereka bertiga. "adik beradik fighting. kau ingat comel?" jin menolak kepala seunghwa menyebabkan dia mengundur setapak ke belakang "kau ingat tolak kepala orang ni bagus?" jaehyun menolak bahu jin dengan kuat. "aku tak cari pasal dengan kau" "kau dengar sini baik2. sekali lagi aku tengok kau cari pasal dengan adik n kawan adik aku ni. mati kau" jaehyun menarik tangan kanan soyul dan tangan kiri seunghwa ubtuk pergi dari situ.

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now