part 5

6.2K 450 13
                                    

Semasa mereka berada di dalam kelas nama seunghwa,jaehyun dan soyul telah dipanggil. Mereka bertiga diarahkan untuk pergi ke pejabat pengetua. Semasa mereka bwrada di sana, ahli BTS juga ada si situ dan tersenyum sinis ke arah mereka. "Kamu bertiga. Kamu telah membuli mereka bertujuh ke?" Pengetua bertajya pada mereka. "Mana ada pengetua. Diorang yang start dulu. Lepastu nak mengadu. Macam la pengetua tak tau perangai diorang macam mana." Jaehyun menjawab untuk meyelamatkan keadaan. Dia dikenali sebagai student yang paling pandai menjawab "Betul tu pengetua. Dah la banyak kali buli budak. Bila ada budak pukul dia mula ah nak report. Ppuih. Pengecut!" Ahli BTS memberi mereka death glare. Soyul menunjuk penumbuknya. Seunghwa hanya membuat innocent facenya. Malas mahu mencampur urusan mereka. "Ya. Memang saya tau perangai diorang. Tapi saya tak boleh buat apa2 sebab diorang ni anak mafia." Ahli BTS sudah keluar pada masa itu dan hanya tinggal mereka bertiga kerana ada benda yang mahu dibincangkan dengan pengetua. "Lorh! Diorang anak mafia??" Soyul menjerit kecil. Tak sangka yang dipukulnya itu ialah anak mafia.

Mereka masuk ke kelas 4-2 dengan muka innocent. "Sakit tak kena pukul? Mesti sedih kan?" Serentak mereka setan2 itu ketawa.acam tak ada kerja lain je.  "Pergh! Sakit gila bhai. Macam kene gigit harimau. Buat aku nak mati je" soyul membuat muka mahu menangis sambil memgang perutnya yang dibuat2 sakit. "Betul2"  mereka berdua duduk ditempat mereka tetapi jin menarik kerusi seunghwa menggunakan kakinya. "Oh shit!!" Seunghwa berdiri dan menepuk2 punggungnya yang kotor. "What? Shit?" Seunghwa buat2 ak dengar lalu duduk semula. 'Siaplah korang. Aku akan pastikan korang tak hidup lama' seunghwa bermonolog di dalam hati.

Selepas tamat masa persekolahan, jaehyun,soyul dan seunghwa berjalan seiring. Oh. Seunghwa ditengah2.  "Saeng. Boleh tak saeng balik dulu. Oppa nak date ngan seunghwa. Pleaseeee" jaehyun membuat muka comel "yela yela. Bye!" Soyul berlari sambil melambai tangan. "Eh? Date? Bila? Siapa? Kita?" Amboi. Kot ye pon janganla tanya sampai cenggitu sekali "ye sayang. Kita" jaehyun menahan ketawa kerana melihat muka blur seunghwa yang comel "Oh Man!!" Seunghwa berjalan laju sedikit. Jaehyun sudah pun ketawa. Barangkali lucu melihat sikapnya. "Ya! Oppa gurau jela! Tunggu la!" Jaehyun mengejar seunghwa dari belakang.

Seunghwa dan jaehyun berjalan berdua di taman. Date! Hoho ≧﹏≦
"Seunghwa,makanan fav seunghwa ape?" Jaehyun melingkarkan tangannya kebahu seunghwa. "Uhhh! So B-bulgogi?" (Daging apentah) Di menjeling tangan jaehyun yang berada di bahunya. 'Haddduh! Apasal jaehyun oppa ni semacam je aku rase?' Seunghwa monolog sendirian. Tiba2...............

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now