part 18

3.1K 268 3
                                    

Jhope melepaskan bibirnya. Seunghwa membuka mata dan memandang jhope. Jhope menguntumkan sebuah senyuman yang paling manis. Mata seunghwa masih setia memandang matanya. Seperti ada sesuatu perasaan yang dia x dpt kenlpasti. Benci? Atau Cinta? "Aq tau ko akn tnya psal kiss ni. So aq akn jawb. Kiss tdi mknenye ko aq punye. No sharing is caring. Aq punya sorang. Fullstop. " Seunghwa memandangnya lagi. Tetapi kali ini dgn senyuman. Sekarang dia tahu perasaan ap yg dia rse. Iaitu Cinta.

X

Seunghwa melawat ke rumah chanyeol. Sudah 2 minggu selepas pemergian chanyeol. Berhabuk. Tiba2 terdengar bunyi nyalakan. Kecil sahaja bunyi. Tu mesti Buffy. Seunghwa pergi ke halaman rumah chanyeol. Anjing chanyeol terbaring lemah. Seunghwa lari mendapatkan makanan dan tuang ke dalam mangkuk milik Buffy. Laju sahaja Buffy mengunyah makanan itu. Air yang kosong itu diisi. "Aq akan bawak anjing ni balik rumah." sementara Buffy tgh makan, Seunghwa berjalan di sekitar rumah chanyeol. Dia pergi ke bilik chanyeol. Bau haruman chanyeol msih ada. Air matanya menitis sekali lagi. Sedih. Menyesal. Kecewa. Semua ada. "Chanyeol" Seunghwa duduk di birai kata dan menangis sepuas2nya. Tiba2 kelibat Buffy kelihatan di depan pintu bilik. Dia masuk dengan perlahan2 dan duduk di sebelh Seunghwa. Mungkin memahami perasaan seunghwa. Seunghwa mengusap anjing tersebut. Dia berjalan ke ruang tamu. Ada sesuatu menarik perhatiannya. Surat dari pejabat tanah?? Benda apa ni?? Seunghwa membuka isi tersebut dan membacanya. Terkeluar habis biji matanya masa baca surat tu. "Seriously chanyeol pindahkan rumah ni atas nama aku?!! Aq bru 17. Giler! Cnne aq nk byr! Aq rse x betul. Nono. Better aq bwak pegi pejabat tanah utk confirmkan." Seraya itu, seunghwa mengambil kain yg dibawanya dn menghmprkn di ats setiap brg di rumh itu supaya tidk berhabuk. "Kajjaa! Buffy!"

X

"Ko gi mne semalam??" Tanya jimin. "Emm? Jalan2." Jawab jhope acuh tak acuh. "Ada terserempak dgn jin?" "Jin? Eobseooo" Jhope memandang jin smbil mengelap peluh di dahi. Mereka baru je hbis pratice lgu '쩔어'. "Aq rse x sdp htila" kata V. "Wae?" Mereka semua sudh membuat muka pelik." Jin dah lain. Kookie asyik baran. Andgi stu aq x leh bgitau korg" bisik V. Tkut org yg dimention tu dgr.  Ya betul. Kebelakangan ni, kookie asyik baran. Ada je benda yg x kena pada die. Dan jin pulak. Hmm. X tau la cm mne nk describe. Dia ni asyik muruuuuung je. Makan ubt murung ke?? Hmm. Sometimes mood baik. Tpi skejap. In about 1-2 hours like that la.

Aq kena siasat pasal diorang berdua

Short Update. Mianhae m(_ _)m

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now