Part 3

7.6K 495 9
                                    

sori kalau ada banyak typo. almaklumlah. tangan beso keypad nye like semut. ppuih!

Jaehyun membawa mereka berdua ke kelasnya iaitu 5-2. jawhyun mengambil sesuatu dari begnya dan memberi kepada seunghwa. "nah. soyul cakap kamu ni peminat komik kaoru. ambikla oppa bagi." jaehyun menghulur komik lawak kampus edisi terbaru. "seriously oppa nak bagi saya?!" seunghwa terkejut kerana dia juga belum membeli komik itu kerana tiada masa untuk menyinggah 7-11 "a ah. haritu saya ada tengok awak baca lawak kampus. saya tengok dalam 7-8 omik lawak kampus awak bawak. lepastu saya cakap dekat oppa saya ni. tak sangka pulak dia belikan untuk awak" jaejyun menghadiahkan senyuman manis kepada seunghwa. "aigoo. k saya tak nak kacau korang berdua bergembira laaa~" soyul melambai tangannya dan berlalu dari situ "ijashiki!" seunghwa mahu mengejarnya tetapi ditahan oleh jaehyun. jaehyun mendekatkan mukanya dengan muka seunghwa sehingga seunghwa merasa hembusan panas jaehyun. hatinya sedikit... oh tak.. hatinya berdegup kencang yang mengalahkan kelajuan usain bolt. jaehyun memerhatikan muka seunghwa yang blushing dan mendapati ianya tersangatlah kyeopta! "cute la awak bila blush. nah komik ni" jaehyun mencubit pipi seunghwa. tanpa disedari mereka ada 3 orang syaiton sedang memerhatikan mereka iaitu Jin,Suga dan Jungkook. Bapak segala singa. seunghwa mengambil komik tersebut dan mengucapkan terima kasih. apabila dia pusing ke depan dia ternampak 3 syaiton tersebut dan memberitahu jaehyun. "budak2 ni memang nak kenalah!" jaehyun keluar dari kelas dan memerhati syaiton2 tersebut. Jaehyun menggenggam penumbuknya. tunggu masa untuk melepaskan pada mereka bertiga. "ya bitch. kau intai apa dalam tu  ada orang mandi ke?" jaehyun mendatarkan suaranya agar tidak didengar kasar "kau buta eh? sini tempat untuk belajar bukan shower bodoh" "habistu yang kau dok tercegat kat sini buat apa. pegi la blah kat kelas kau" syaiton tersebut menghampiri jaehyun dan.................

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now