Part 13

4.1K 304 5
                                    

Tiba2 dia terasa seperti seseorang memeluknya dri blkng. "I said go away!!" Seunghwa mnolk lelki tdi sekuat hti. Algkh trkejutnya dia "GOSH!! Jungkook! Mianhae!" Seunghwa mengangkt Jungkook. "Eun seunghwa!!" Terdengr managernye mnjerit. "Nae manager-nim. Skejp lgi sya dtg!" Bru shja seunghwa ingin mengubti jungkool,tgn sesorg sudh menarik tgn seunghwa. "Dont you dare to touch my little cutie fruitty girlfriend" tangn llki itu memluk ert seunghwa. "lepskn aq!" Seunghwa menolk llki itu "Ya Ya!! NK GDOH KE AP.KE DKT LUAR. AWK DH BUAT KCAU KT TMPT SYE. KLUAR DRI TMPT NI! NOW! SEUNGHWA! YOU'RE FIRED!" Managernya menghemps pintu officenya. "Shit" seunghwa menumbuk meja. laki tersebut kluar dri cafe brsma seunghwa dn jungkook. "Mianhae. Seunghwa!"Jungkook meminta maaf. "Ani.. ko x slh la." Jungkook bow seunghwa sekli lgi "ko nk ckp aq la yg slh" seunghwa menjeling llki itu "aq x ckp tpi ko dh sdr goodla" seunghwa memasukkn tgnnya krdlm kocek seluar "aq blik lu. Tata" srunghwa berjln perlhn kemudian berlri sepnts kilt. "Danger" hnya itu yg kluar dri mulut seunghwa

X

"Ommo!! Baegopaa! Nk msk ap eh. Lapr sgt nih. X smpt bli mknn. Lri pecut smpi lupa nk break. Haish" seunghwa membebel seorang diri. Mlg sungguh hrini. dh la jumpa 'musuh' dia. Then lupa nk bli mknan. Mereput la ko seunghwa. "Cri ap tu syg?" Mrs.eun muncul dri blkgnya "omma! Kkamjagiya! Nsib baik seunghwa x de skit jntung" Mrs.Eun tergelk kecil. Comel meliht tlth anknya "ank omma lapr ya. Dri tdi mengadu. Baegopa baegopa. Tu ha. Dlm ketuhr ada pizza. Omma buat tdi." Mrs.Eun mengusp lembut rmbut anknya. Serta merta mata seunghwa bersinar. "Hell yeah! Gomawo omma!" Bru shja seunghwa ingin pergi tgnnya ditrik "aip. Tdi seunghwa ckp ap?" "Gomawo omma?" Seunghwa bingung "before that" "hell- oh no! Mianhae omma!!" Seunghwa tersengih. Dia berlari ke dpur. Sasarn utmanya ialah KETUHAR! Hell yeah! Ketuhar. Aku plak trikut .

X

Seunghwa menghirup udara segr pgi itu. "Nyaman" dia leka berpusing hingga trlggr org hdpn. "Ommo! Appo!" Dia meliht dpn. "Damn. Geng MadTown" seunghwa kaku "yo! Ko kwn dgn soyul kn? Seunghwa? X silp aq lah. Nih,ko pnggil bespreng poreber ko kt klas ajk turun pdg.!" Mcm mna diorg leh knl soyul? Diorg ni gangster ke?! Oh no! Kenapa ajk turun pdg! Enth2 dia nk.. "oi dgr x!" Lee Geon menjentik dhi seunghwa. Tulah,mengelmun lgi. "Aduh dia ni. Muka je cm pompuan tpi klu jentik klh gangster luar sne" seunghwa berbisik sendiri smbil mengusp2 dhinya. "Mwo?! Ko kte pompuan!!" Lee Geon membultkn mtanya "ani2 tdi aq kte pompuan sne seksi. Angin kuat sgt smpi skirt trangkt. (Byuntae lorh author)" serta merta kepala mereka semua ligt brpusing mncari kelibt permpuan yg dimaksdkn. Lagi byuntae =_= "aq tipu je la. Dh la aq dh lmbt. Tantartarantara" lol. Main tlis je.

X

"Soyul. Geng madtuebsjoahd" mulut seunghwa dtutup olh tgn kecil soyul "shh! Siorg nk jumpa kt ner?" Aik? Blum hbis ckp dh tau? "Pdg." Seunghwa meletkkn begnya di tempt duduknya.

X

"Seunghwa!" Stu figura yg amt dikenli seunghwa muncul di muka pintu. Pljar prempuan dlm kels tu smua dh berbisik2 "suka sushkn aq" seunghwa trus menarik tgn lelaki trsebut dn pergi ke tmpt yg privacy.

Smpi di blkg bgunan Block F seunghwa melepskn genggamnnya. "Nak pe?" Seunghwa berpluk tubuh. "
aq just,nak ko maafkn. Please seunghwa. Aq mrayu ko maafkn aq. Aq x nk getback dgn ko. Tpi aq nk kemaafn ko" kta lelaki itu seraya memeluk tbuh kecil seunghwa. //mesti semua org trtnye spe lki tu. Haha. Aq dh syok sgt tlis smpi lupa nk ltk nme. Mian mian m(__)m// "ok aq maafkn ko. Tpi jgn sesekli muncul dpn aq lgi. Fhm chanyeol?!" Seunghwa menolk chanyeol kuat di dinding. Dia sndiri pun x thu knapa dia buat mcm tu. Chanyeol rebh. Seunghwa trkejut meliht drh yg pnuh di bju chanyeol. "Chan-chanyeol. Ka-kau-" "aq bru leps bedh. Dont worry. Sikit je" bru shja chanyeol ingin brdiri,dia rbh semula dn lngsung x sdrkn diri "chanyeol? Chanyeol!! Yah!!"

Seunghwa's POV

Eotteohkae?!! Baik aq kol Geng aq before cikgu msuk. Sdg aq mendail nombor rapmon tiba seseorg menyergh aq dri blkang "yah seunghwa!" Suara yg amt aq knal "jin tolong aq jin. Bwak dia gi hospital. Cept!!" Aq mrayu pada jin. Air mata mula membasahi pipiku. Menyesal ats perbuatan aq trhdap chanyeol sbentr tdi. CHANYEOL!! NPE X BGITAU AQ KO BRU LEPS KNE BEDAH PABO?! Jin mengangkt Chanyeol dn membawanya ke... Eh?!! Dia manada kete?! Semua pergi skolh jln kki! Mana dia bawak. "Yah jin!" Aq memnggilnya "aq tumpg kete classmate aq!!" Jin ni. Cm tau je aq nk tnye ap

End POV

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now