Part 4

6.4K 496 4
                                    

Rapmon menumbuk muka jaehyun. Jaehyun mengelap darah yang keluar dari mulutnya. " aku tak de pun nak pukul kau kan. yang kau tunjuk kuat dengan aku pah-" belum sempat jaehyun mahu menghabiskan ayatnya tiba2 soyul datang dengan kayu panjang tebal 3 inchi. "selama ni aku sabar je dengan korang. kenapa kau suka sangat buli orang eh? nak tunjuk yang diri kau tu kuat? oh pelis. kau tu pengecut sebenarnya. nak bawak geng kenapa? aku nak tanya. pahal kau pukul abang aku? dah lama hidup ke?" ahli BTS dan jaehyun terkejut dengan perlakuan soyul.

Dirinya betul2 berubah menjadi setan yang sebenar. "kau nak gaduh ke? meh ah?" soyul berjalan ke arah mereka bertujuh dan memukul mereka dengan kayu. "ya saeng! keumanhae!!" jaehyun menarik tangannya. "puas hati aku!!" ahli BTS kelihatan lemah dan tidak bermaya. Rapmon cuba untuk bangun tetapi tidak boleh. "kau nak sangat aku tunjuk diri aku yang sebenarkan? nak sangat aku tunjuk taring aku." jaehyun sudah lama mengetahui yang adiknya itu ialah ahli yanke (geng motor). kerana dia juga ahli yanke. semasa soyul berumur 14 tahun dia dikenali setan rambut merah dan telah membelasah 7 orang ahli gangster. "saeng. jangan bawak perangai lama. nanti omma tau kita jugak yang susah" jaehyun menarik tangan soyul. "geng. b-blah" V, orang pertama yang bangun mengarahkan membernya blah dari situ. seterusnya rapmon dan jin dan lain2 juga bangun untuk melarikan diri. "nasib baik cikgu tak nampak" seunghwa yang telah lama berdiri dibelakang mereka akhirnya bersuara. "seu-seunghwa" soyul terkejut melihag seunghwa dibelakangnya "dont worry. saya tak bagi tahu orang lain" seunghwa menunjuk jari kelingkingnya tanda janji. Seunghwa tersengih melihat soyul. Sejujurnya dia juga terkejut soyul boleh berubah sehingga menjadi begitu. DAEBAK!! 대박!

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now