Part 6

5.9K 440 1
                                    

Tiba2.... "Hoi!!!" Jungkook menyergah mereka berdua. Sepantas kilat kepala jaehyun dan soyul berpusing mencari suara tersebut "aku dah cakap jangan kacau kitorang kan!! Kau nak sebok kenapa?!! Oh? Kau tak ada life eh? Wuuu kesiannye" jaehyun mengejek ahli BTS. "Oppa. Dah la. Tak payah layan sangat orang gila ni. Better blah dari sini" seunghwa menarik tangan kanan jaehyun untuk pergi dari situ tetapi jaehyun tidak berganjak. "Biarkan diorang." Seunghwa bersuara sekali lagi. Tiba2 kemarahan seunghwa datang memberi salam xD "WOI! MAMAT TAK ADA LIFE! KAU BOLEH BLA TAK?! SEMAK LA MUKA KORANG ATAS MUKA BUMI NI! BETTER GI MAMPUS!" Seunghwa menegking mereka. Sekaligus membuat ahli BTS
tersentap "kau nak gadoh ke?! Rapmon bersuara. "Nak gadoh meh ah. Aku teringin siaa nak gadoh ngan kau" jin melangkah setapak ke hadapan. Tetapi "oh damn!!" Akibat tersilap langkah dia tergelincir jatuh. Semua yang ada di situ ketawa bukan main lagi. Ada yang tekan perut. Ada yanv berguling. Jaehyun and seunghwa? Already snap a pic and post it in ig. So pity huh? Dah. Bilaaa aku start sepiking ni. Makan london chocorol punya pasal maybe. XD "berani gelak lagi? Aku sekeh sorang2 nanti." Ahli BTS sudah pun berhenti..oh nonono. Mereka menahan actually. Jaehyun dan seunghwa juga menahan gelak.."jin bangunla. kau nak buat apa bawah tu? Nak melutu ke apa?" Suga menolak kepala jin lembut. Jin baru tersedar yang dia sedang melutut. Dia cepat2 bangun "aq saje je tadi" dia menepuk2 seluarnya yang kotor. "Eleh. Padahal nak kaver malu. Ingat kami bingung?" Macam biasa, Suga kan suka cakap lepas? Jin memberi Suga death glare. Suga cepat2 menyorok belakang jimin. Takut dibaham jin agaknya. "Dah la. Tak payah nk kontrol macho sangat la. Benda ni pun boleh jatuhkan standard kau. Kingka jatuh. Ffuh! IG mari!!" Jaehyun menunjuk telefonnya. Dalam masa 5 minit, gambar yang diposnya sudah mendapat 3-4 ribu like. Lebih kurang 200-300 komen. Yang mana peminat BTS dah sah bash. Tapi yang mana benci BTS tulis padan muka la. Balasan la. Whatever. Untuk mengelakkan pengomen tertangkap oleh BTS, Jaehyun awal2 lagi dh block all BTS member. Pandai mu ni Jaehyun. Hoho "Okay. Sapa yang nak gadoh tadi? Wakil sorang" deunghwa yang tercongok kat situ bersuara. Ahli BTS berbincang menentukan siapa yang harus berlawan dengan seunghwa. Lalu mereka membuat keputusan "JIMIN!!" Serentak mereka menjerit.

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now