Part 1

12K 618 20
                                    

Tik tok tik tok tik tok tik tok
Kriiiiiiiiiiiiiiing!
Loceng berbunyi menandakan sesi persekolahan telah bermula. Pelajar yang berkeliaran diarahkan untuk masuk ke kelas. TETAPI! ada 7 orang budak yang still di busstop. Setelah penat dipanggil oleh gurunya akhirnya dia mengalah dan masuk ke kawasan sekolah. Ya! tu lah BTS atau BANGTAN BOYS. Grup yang paling degil! suka nelawan cakap orang! digeruni oleh orang ramai! huh. tunjuk kuat je. =_=

tok tok tok."masuk" suara cikgu.soohyun bergema. ya. dia paling pantang jika ada orang mengacaunya mengajar tetapi disebabkan cikgu.hyesun yang masuk sikap amarahnya terus hilang dan senyuman manis terpamer diwajahnya. "cikgu. ni ada murid baru masuk" kata cikgu hyesun sambil membawa murid tersebut masuk ke kelas. "baik.terima kasih cikgu" cikgu hyesun terus keluar dari kelas. "nama kamu?" cikgu soohyun terus bertanya. "Eun Seunghwa imnida" Seunghwa berkata dengan manis. jhope,jin,jimin dan jungkook berbisik.
"ada budak baru"-jimin
"buli nak"?-jhope
"boleh. lagipun bosan ah takde sape nak buli"-jin
"betul ni?-jungkook
"betuuul"-jimin
"okay!"-semua
PPAAAAAANG!!!!!! Semua di dalam kelas terkejut dengan bunyi hentakan buku yang dibuat oleh cikgu. "YANG BELAKANG TU BISIK APA?!!" kata cikgu soohyun dengan berang. "x ada apa. teruskan mengajar" jawab jhope dengan angkuh. 'belagaknya budak tu dia tu sapa nak melawan cakap cikgu?' omel seunghwa dalam hati.

Masa rehat
"oi" tegur jimin dengan kasar. "apa" seunghwa jawab dengan acuh tak acuh. malas mahu melayan budak bermasalah. "kitorang cakap pandang la kitorang!" jin menarik rambut seunghwa dengan kasar. "oi anak haram!! lepaskan aku!!" seunghwa menendang perut jin. serta merta jin melepaskan genggamannya dan memegang perutnya yang kesakitan. "berani kau panggil kitorang anak haram!!" jhope mahu menumbuk seunghwa tetapi seunghwa senpat mengelak. "whatever" seunghwa berjalan keluar dari kelas seperti tiada apa yang berlaku.

Seunghwa ternampak seorang budak dibuli oleh orang yang menarik rambutnya tadi. tetapi tadi 3 orang dan sekarang 7 orang?!! seunghwa berjalan kearah mereka dan menolak mereka berdua. "kau sapa nak buli anak orang" seunghwa mengangkat budak itu. "yang kau semak napa?!!" semua orang terkejut dengan jerkahan rapmonster. ya. dia terkenal dengan suara yang lantang selain dari penari yang paling teruk. xD "perlu ke kau menjerit huh?" seunghwa membuat muka bosannya dab berlalu dari situ bersama budak perempuan tadi. "tu bukan ke budak yang panggil kita anak haram tadi??" tanya jungkook "a ah la.apa nama dia??" jimin pula bersuara "Eun seunghwa" jawab jin dan jhope serentak. "itu pon lupa ke!" gurau jimin pada jungkook "eleh. dia pon tak ingat." mereka berdua gelak.

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now