"Urgh. Aku nak kau cari dia sampai dapat!!! Dalam masa sebulan dia ada depan mata aku!!! Faham?!!"
=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_="Hoseook~" sapa seunghwa lembut. Jhope duduk di atas sofa tanpa memandang seunghwa. "Nape ni? Asal semacam je aku tengok ko? Asyik x de mood je" seunghwa menyentuh pipi Jhope. "Nothing" balas Jhope dingin. Dia ni dah kenapa? Seunghwa membiarkan Jhope. Dia pergi ke dapur dan masak ramyun utk dirinya. (Lupa nak bagitau. Sekarang dia ada kat dorm jhope. ) "Bosan" omel seunghwa sambil membuka plastik rencah ramyun. Baunyaaa. Huwaaaa. "Bosan? Wae? Tak suka duduk dengan aku?" Bisik Jhope. Akibat backhug mengejut Jhope, jari seunghwa terkena periuk. Tangannya melecur. "Adoi doi doi!!" Jerit seunghwa. "Magad!! Seunghwa!!" Teriak Jimin. Entah dari mana dia muncul. Lantas jhope membuka pili air dan membasuh tangan seunghwa. "Ko nih. X berhati2" leter jhope. "Hoseok~ ko tu yang x berhati2. X nmpk org tgh memasak ke sayang?" Seunghwa memukul bahu Jhope. "Igeon" Jimin menghulurkan kotak First Aid kepada jhope. Maka,bermulalah tugas jhope utk membalut tgn seunghwa.
Hari sudah pun malam. Jhope dan member yang lain kecuali Suga hanya menonton televisyen. Seunghwa tidur di atas sofa. Suga sebelah Seunghwa. Maklumla,sofa boleh muat 5 orang. "Hoseok hyung. Jom tengok moviee" Jungkook menunjukkan aegyo. "Cerita?" Jhope mula bergerak ke arah tv. Dia membuka kabinet dan memandang jungkook semula. "Majoriti cerita?" Jin pula bersuara. "Insidious Chapter 3" Semua orang bersuara. Tiba2 seunghwa bangun. "Insidious? X ngajak" seunghwa yang mamai bangun dan duduk di sebelah Jhope. "Tarik selimut!!" Jimin mula menarik blanket. "Andwaeeeeeee!! Aq punya!!" Giliran V pula menarik. Akhirnya Namjoon bangun dan masuk ke bilik. "Wae??" Tanya semua org pelik. X smpi 2 minit, Namjoon keluar dengan 8 blanket. "Yeay!! Hyung is the best!!" Serentak dgm itu, semua orang tepuk tgn. Tapi Gedebuk!! "HYUNG!!!!!" Jerit Jungkook si maknae. Mana taknya, patah pintu bilik Jungkook Namjoon langgar. Well, king of destruction. (X boleh guna God sbb... phm2 jela *islam) "Kookie!! Mianhae!!" Jerit Namjoon. Tiba2 masa dia pegang sebelah pintu tu, patah lagi. I'M DEAD Namjoon tengok ke arah Jungkook. Fuh. Berapi2 mata Jungkook. "Kim NamJoon Hyung!!!!!" Jungkook berlari ke arah Namjoon. Namjoon pun ape lagi. Lari leee. "Best gila drama tengah malam ni" Jimin dan V pandang antara satu sama lain dan mengangguk sambil makan popcorn. "Bisingnya" Suga mengambil bantal yang Seunghwa guna tadi dan menutup telinga kanannya. "Yayaya!! Kkeumanhae! Nanti hyung ganti la! Janganla kejar hyung lagi!" Jerit Namjoon sambil berlari. Jungkook memberhentikan lariannya. Dia berjalan perlahan2 ke arah Namjoon dan tapped (x tau bhase malay) bahunya. "Good hyung" Jungkook menunjukkan evil smilenya. "Aaah. Museoweoooo" Namjoon masih memegang lututnya dan mengambil nafas berat. "Jom sambung balik citer tadi. Namjoon!! Bawakkan blanket tadi!!" Arah Jhope. Namjoon hanya mengikut. Seunghwa disebelahnya ditatap. Dia terlena semula. angelic facenya terpamer. tanpa dia sedar, dia sudaj mendekatkan mukanya pada muka seunghwa dan...
"Hoi!! Nak buat sangat pergi kat bilikla!! Ada budak kecik tau kat sini!!" Marah V sambil menutup mata jungkook tetapi... Jin pula menutup matanya. "Ko naknsuruh dia mengandung? Stupid eeeh" Jhope menunjukkan fistnya. "Aish hyung. Aq dh besar lah." Jungkook mengalihkan tgn V yg menghlg pemandangannya. "Yey!"
=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_
"Uhm boss! Saya dah tau diorang menyorok dekat mana!"
"Good. Esok aq nak korang mesej dia. dengan ayat ugutan tau. Jangan jadi macam tahun lepas!!! Faham?!!"
"Faham boss!!
YOU ARE READING
Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]
RandomBts ni memang dikenali sebagai gangster dekat sekolah seunghwa. nak tau apa jadi. bacala~