pat 23

3.1K 240 3
                                    

Di kelas JHope

"Eumm. Oppa. Jina x fhmla soalan ni. Ajr?" Pinta Jina dgn suara meggoda. Dadanya ditekankan ke siku jhope. Jhope mula rimas. Die menghentakkan buku latihan matematiknya dn menengking Jina "eh bohsia! Ko x de life ke?! Oh. Dulu bukn main dgn jntn lain blakang aq. Now? Phl tegedik2 nk dkt aq blik. Siap rptkn dada. Geli tau dak?!! Jgn kcau hidup aq boleh x?! Aq dh ade girlfriend. Dh BERPUNYA! Kau x de hak nk gida aq dgn suara pech ko tuh!! Harap Maklum!!!" Dia sebgaja meneknkan perkataan BERPUNYA. Bagi minah tu faham sikit. JHope mengambil beg dn perkakas di ats mejanya. "Aq x nk cikgu tahu psl ni. Klau aq dpt tau dri mulut mne2 stupid teacher, Semua budk dlm kelas ni aq belasah!! Tak ade yg terkecuali! Boys girls!! Including you!!!" Jhope menuding jari ke muke Jina. Semua tersentak dgn jeritan Jhope. Mereka menundukkan muka. Tidk berani meliht muka monster Jhope yg berapi. Dgn tendangan kuat sehingga terpelanting kerusi milik Jhope, monster iu keluar dri kelasnya.

Dorm Bts

"FEDAAAAAP!!! SIAL PUNYA BETINA!!! ( mian readers. Mmg inila prangai saya =_=) "wowowo. Ko dh pahal jhope. Nk pech cermin dorm kita. Smpai tingkp dorm sebelh pun aq rse bleh pech." Jin cuba membuat lawak tetapi lawaknya hambar. Tiada siapa yg gelak "krik krik" jungkook si maknae pula menambah. "Oh ya. Ko kenape panas semacam ni HoSeok?" Pertanyaan leader x dijawab tetapi jelingan maut yg diberi. Ternmpk jelingan tersebut, semua members diam. Thu apa mksud jelingan tersebut. Jhope mhu bersendirian. Tidk mahu diganggu privasinya. Bubyi hempasan en oecahan kaca didengari dri ats "ni medti Jina punya pasal"

Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]Where stories live. Discover now