Pagi esok, V lah oeang yang firat bangun. Dia tengok keadaan membernya tidur. Nak tergelak rasanya. Mana taknya, ada yang kangkanb,meniarap. Paling tak tahan tengok Namjoon hyung. Air liur basi still meleleh dari mulut. Posisinya dalam keadaan baring sambil peluk sofa. Mujur sofa x patah.
"Baik aku buat sarapan!" V bangun dari duduknya dan melangkah ke dapur. Tetali dia terbau sesuatu yang enak. "Bau macam.... dorayaki!" Lantas sia membuka tudung saji. Betul! Dorayaki. Di tepi pinggannya terdapat sehelai nota.
Sapa2 yang baca, ni Seunghwa. Aku pegi sekolah dulu. Dorayaki ni sarapan untuk korang. Kalau tak sedap simpan, jangan buang. Aku sembelih nanti. Aku malas nak kejut korang. Tak tahan bau air liur basi korang. Haha. Kkbye.
-Seunghwa"Tak guna seunghwa" v melihat jam di dinding " Woi!! Bangunlah beruk!! Kita dah lewat 20 minit!!" Dia berlari ke arah ruang tamu dan memukul membernya dengan bantal. "Aku tak tau kalau lambat! Aku pergi dulu!!!" V berlari ke arah biliknya dan menukar pakaian sekolah. Malas nak mandi. Lantaklah berbau ke apa. 1 minit selepas dia bersiap dia terdengar membernya menjerit. Lepastu bunyi orang lari naik tangga. "Kim Taehyung!! Tak guna kau! Apasal tak kejut!" Marah Jhope "kepala hongak kau aku tak kejut! Aku siap pukul guna bantal tau tak! Tu pun aku still dengar bunyi kau berdengkur. Bukan main kuat lagi. Dah tak payah mandi! Tuka je baju! Pakai minyak wangi. Aku pun tak mandi" Marah V. Yang lain pun tergesa2 tukar baju. Walaupun diorang pelajar bermasalah. Tapi diorang tak pernah datang lambat. Lagi2 lewat 40 minit. Tak ke gila.
"46! 47! 48! 49! 50!" "Waaaah!! Penaaaat" semua terbaring. Mana taknya, kena buat push up 50 kali. Sebab 50 minit lambat. "Pengajaran! Sapa datang lambat lagi, SIAP!" Marah guru HEM. Cg. Kook. Member BTS bangun dan berlari keluar dari padang x nak dengar cikgu ceramah. Tak tentu 3 jam pun habis.
"Ni apasal lambat ni!!" Sekali lagi mereka dimarahi. "Lepas satu, satu. Lepasni apa pulak. Bontot jadi mangsa." Keluh Jimin. "Berbaris! Menghadap dinding!" Jimin,Jhope,Jungkook dan V berbaris. Piap!! (Sound effect) "Fuh berasap siot bontot aku!!" Rungut Jimin.
=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=
"Cepaaat!! Bergerak!! Kepung rumah diorang!! Pastikan seorang pun tak terlepas! Termasuk perempuan tu!"
Sori pendek. Otak kempis.
YOU ARE READING
Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]
RandomBts ni memang dikenali sebagai gangster dekat sekolah seunghwa. nak tau apa jadi. bacala~