" Seunghwa! " Seunghwa berpaling ke belakang. Ehh Hopie seunghwa tersenyum melihat kesayangannya. Ni ha. Hopie nak keluar dengan bambam. Seunghwa jalan dengan ahli BTS yang lain eh? Sory sayang. GTG! Jhope memberikan good-bye kiss kepada seunghwa. Naee. Jalan elok2. Annyeong!
------------------------------------------------------
Kau tunggu apa lagi?!! Dari haritu aku suruh gerak! Kau berak 3 tahun ke apa?! Cepat cepat!!
------------------------------------------------------
Suga!! Jerit seunghwa. Seunghwa berlari3 anak mengejar ahli BTS yang lain. Eh? Mana Jhope? Jin tercari2 jhope. Ni ha. Ada kat seblah aku. Tak nampak? Seunghwa membuat nuka borednya. Tak ada pun? Ko nampak hantu ke apa?! V nula cemas. Dia menariktangan seunghwa dan menyorok di belakang Jungkook lembab. Sumpah jungkook. Ko dah tahu takada pegi tanya wat mende. Hayun betul. Seunghwa meneruskan perjalanannya tanpa menghiraukan BTS.
Ape tu? Seunghwa cuba mendekati mansion BTS yang dikepung oleh sekumpulan mafia. An-! Seunghwa ditarik oleh seseorang dan menyorok di dlam pgar rumah sebelah. Yah. Senyap sikit. Orang itu mengeluarkan telefon bimbitnya dan mendail nombor seseorang. Ehh. Cepat datang sini. Mansion kau dah kene kepung dengan si celaka tu. Lalu lelaki tersebut mematikan panggilannya.
Boss. Tu diorang. Lelaki memakai mask menunjuk ke arah BTS. Keluarkan senjata. Tahan diorang. Gerak! Lalu kesemua ahli mengeluarkan senjata masing2 dan berjalan ke arah BTS.
jangan bergerak!! Lelaki bermbut hitam memakai cermin mata mengacukan pistol ke arah seunghwa. Wrong person dude lalu dia menyepak tangan lelaki itu. Pistol yang dipegang terjatuh. Macam ni baru adil. Seunghwa menumbuk lelakinitu dengan kuat. Too late! Seorang lagi lelaki memukul kepala seunghwa dari belakang dan menyebabkan seunghwa pengsan. Cepat. Nanti boss marah!
Kau nak apa hah?! Marah Namjoon. Dia cuba membuka ikatan di tangannya. Ketat sangat pun depe ikat. Hutang belum lansai lagi maa. Lu mau mati ka mau bayar hutang? Cepat2. Boss mafia itu memegang kepala Namjoon. Bila kitorang ada hutang dengan kau Hyunwoo? Hyunwoo, boss kepada kumpulan No.Mercy memandang Namjoon tajam. Kau kata takada?! Lalu dia menarik rambut Namjoon dengan kuat menbuatkan dia mendongak. Nyawa adik aku!! Hyunwoo melepaskan rambut Nanjoon dengan kuat. Benda dah lepas lah Hyunwoo. Bukannya aku yang bunuh. Dah berbuih tau dak mulut aku cakap. Bukan aku! Hyunwoo memberi senyuman sinis kepada Namjoon. Dia mengeluarkan pistol dan mengacukan ke arah Namjoon. Agaknya memang ajal kau dah sampai. Bye.
NANTI!!!!!!
Eh. Kau ada dengar cerita Namjoon mati kena tembak semalam? Hyosung berbisik kepada Naeun. Ada. Tak silap aku Hyunwoo yang tembak.
Hyung. Dah la tu. Janganlah menangis. Bukan salah hyung pun yang lambat datang. Kesemua ahli BTS menenangkan Jhope yang dari tadi menangis. Kalau aku sempat sampai sebelum Namjoon kene tembak, mesti Namjoon ada lagi sekarang. Macam mana ni? Aku tak nak Namjoon kecewa dengan aku. V memeluk Jhope dari belakang. Dah la tu hyung. Namjoon hyung lagi kecewa kalau Hyung asyik menangis dari tadi. Lagipun mesti Namjoong hyung bangga sebab Hyung jadi penyelamat kami. Mereka semua memandang Jhope dengan sedih. Hyung. Majlis pengebumian lagi 30 minit. Jom bersiap. Namjoon hyung tengah tunggu kita.
YOU ARE READING
Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]
RastgeleBts ni memang dikenali sebagai gangster dekat sekolah seunghwa. nak tau apa jadi. bacala~