Gamsaa yang tolong saya pilih. Majoriti GOT7 !
Pagi yang menyegarkan itu mati disebabkan bebelan Mr.Kim. " lagi 10........3......1 " KRING!!!! " Woohooo! " jerit semua pelajar. Tanpa mengucapkan terima kasih dan bow kepada cikgu mereka, pintu yang kecik itu sudah dirempuh oleh 31 pelajar. " Shieez "
"Eh. Kau tengok tuh. Asal ngan dia?" " Serabainyaa " " Welk! " semua berbisik tentang Hani. Mana taknya. Dengan rambut tah pape. Baju pun koyak ssana sini. "Tapi kan. Aku nampak dia keluar dari club dengan pakaian
tak senonoh. Lepastu aku dengar cerita dia ni eheem. Pelayan tetamu. Erghh " Bisik pelajar 1 "mengandung lah tu " " dah la. Takpayah la kacau dia. Biar dia uruskan sendiri "" uwaaa!! Oppa!! Aaaaa!! " ramai yang berkumpul di gate sekolah. Ada pelakon ke? Hampir. Idol? Ya betul! " Jr oppa!! Ambiklah! Saya buat! " Jr memandang perempuan itu. Dia senyum dan mengambil bekal terdebut. " uwaaa! " Tetapi sebyuman itu bertukar kepada smirk. Dia menbaling bekal itu ke dalam tong sampah. senua orang terkejut dengan tindakam Jr apatah lagi permpuan tadi " harini first day tapi kau mangsa buli aku yang first " Lalu mereka terus berlalu dari situ
" APA?!! " Rapmon menghentak meja. " lebih kurang- tak, memang dia pindah sini! Tuh diorang " Jari V menunjuk ke arah sekumpulan lelaki. " Hmm. Ada persaingan nih. " Suga mengemekkan tin pepsi yang sudah habis tu. " weh weh. Dia datang sini " " kejap2. Korang nih cakap pasal sapa hah? " BBANG!! " Blah " Suara Mark kedengaran perlahan tetapi tegas. " Hoi. Apahal aku pulak yang kena blah ? " Marah V. " sebab... kau. . Nooob. Dh blah " Bambam duduk diatas peha V " Aaaargh! Sakit la tetan! " V menumbuk belakang bambam. " hoi. Dah kenapa cari pasal dengan geng aku? Ada prob? " Seunghwa berdiri di belakang Yugyeom. " wahaha! Daeeebak! Kau bawak pempuan sekali ke bruh? Lawa der. Jadi awek aku jelah" kata Jb sambil menyentuh pipi seunghwa. " jauhkan tngan kotor kau dari pipi dia la bangkai!! " Jhope menarik tangan seunghwa dan sorokkannya di balakong XD Jin. " kejap. Apahal belakang aku pulak yang kena! " Jin memegang tangan seunghwa dari belakang. " aku nak settle. Hyung tolong ah jagee " " whoop? Nak settle? Sori bruh. Ak bdtg nak mkn. Bukn fight. " Youngjae menguap. Mark pula mengorek telinganya. " ini dah lebih! Seraaaaaang!! " bergetar suara Jhope di kantin. Semua di kantin melihat pertunjukan tersebut termasuk makcik pakcik kantin. " Jung HoSeok! BamBam! My office! " Bambam tersenyum mengejek ke arah BTS. " see you at my uncle office. Uncle? Bila masa dia jadi sepupu aku? Heol.
" Hoseok! Appa kecewa dengan kamu! BamBam! Apa ni?! Baru first day dh buat problem? " Bambam keliru " Ahjussi. Saya dengan... err Hoseok ni...cousin? " Mr.Jung menepuk dahinya. " Yeer. Ayah kamu tu adik Ahjussi. Takkan kamu tak ingat? Masa kamu 2 tahun, kamu 2 orang paling rapat " Jhope dan BamBam berpandangan sesama sendiri. " Heol! " " Kau ke si toyol tu! "
Dalam perjalanam balik ke kelas, Jhope dan Bambam bersembang. Dorang dh jadi rapat sebab diorang ni kawan sepermainan masa kecik. " Macam mana aku boleh tak cam kau eh? Asal nama ko dah lain? Dulu masa kecik jenuh le aq panggil ko bakul bakul. " bambam dan Jhope tergelak " dulu aku panggil kau kuda! "
" weh! Kene sebat? " " apa jadi? " "kene bebel? " " asal kau elok semacam je? " " kau t-" " DIAM! " semua ahli bts tergamam. " aku elok. Ko ingat tk yg aku oernh cerita pasal aku panggil sorg budak tu bakul? Bambam la budak tu! " Semua melopong
" dia la kuda yang aku cerita tuh! " yang lain semya tergelak " lawak doh kau ni bambam " yugyeom menumbuk perlahan bahu bambam " kepala hotak kau lawak. Benda betul. " semua berpandangan sesama sendiri " habistu? No war! " bambam mengangguk.
YOU ARE READING
Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]
RandomBts ni memang dikenali sebagai gangster dekat sekolah seunghwa. nak tau apa jadi. bacala~