"Hey??" Krik krik. Masih senyap "yaa!" Seunghwa menghentak meja di sebelahnya. "Dah puas dating dgn lelaki tu? Lain kali kalau kau nak buang kawan kau x payah nk tunjuk muka depan kitorg lgi. Kitorg dh meluat menyampah dgn sikap kau. Geng blah" ujar rapmon. Muka tidak puas hatinya ditenung oleh seunghwa dgn mata yg berkaca. "Waee. Aq cuma tolong die je. Kenapa korg emo sgt?" Rapmon memandangnye tjm "ask yourself" selepas itu semua yg ad di situ keluar trmasuk jaehyun dn soyul. Seunghwa menangis seorang diri.
X
"Weh. Korg x rse ksian ke kt seunghwa?" Tnye soyul "biarkan. Kita tgk jauh mne dia boleh kekal dgn mmt smpah tu"
X
Setelah jauh seunghwa berjalan tanpa arah tuju, akhirnya dia terduduk juga. Dia menarik nafas sedalam2nya dan menghembus dgn kuat. Otaknya berserabut. Memikirkan masalah chanyeol,chanhyung, and bts. "Aku benci korang BTS!!!!!!!!" Seunghwa menjerit sekuat hati. Hari sudah malam, tiada orang lalu di situ. Jadi, dia bebas untuk menjerit, meraung, bergolek, meniarap or errting. Seunghwa melepaskan keluhan. Lalu dia berdiri semula dan berpusing2 mencari papan tanda. Di manakah dia sekarang? "Aku-aku sesat?" Seungwa menggigil. Tiba2 dia terasa seperti ada orang menarik tangannya sambil menekup mulutnya dan membawa ke satu lorong gelap.
X
Dorm BTS
"Mana jin?" Tanya si swagger suga. "Molla. Tadi dia kata nak ambil angin" Suga hanya menjongket bahunya. Dia meniarap dia atas badan jimin yang sedap berbaring tu. "Hyeoooooooooong!! " jerit jimin. Yang lain sudah menutup telinga mendengar jeritan pondan jimin. "Ijashiki! Sakitlah pabo!" Suga mengusap2 punggungnya yang terhempap di atas lantai jublin itu. "You got no JAMS" jimin menjelirkan lidahnya
"Ape jelah hyung2 aq ni buat. Sewel aq jadinya nanti" jungkook yang dari tadi menonton drama jatuh dari 'langit' lakonan suga dan jimin tadi menggelengkan kepalanya.X
"Janganlah meronta. Aku x mkn ko pon" lelaki tersebut berbisik di telinga seunghwa. Susah nk diknalpsti tu suara sape. Akhirnya lelaki itu melepaskan seunghwa. Belum sempat seunghwa memusingkan dirinya, lelaki tersebut sudah menolak seunghwa ke dinding. Lelaki itu memegang bahu seunghwa dan mendekatkan mukanya. 3 inchi 2 inchi 1 inchi
PAK!
"Ssakit!!" Lelaki itu memegang pipinya yang ditampar oleh seunghwa tdi. "Ko sape?" Seunghwa mahu menarik topeng yg dipakai tetapi tgn lelaki itu lebih pntas memegang tgn seunghwa. "Ko rase?" Ss-suara tu "hopie!!" Seunghwa membuka topeng mukanya. Yes betul!! Jhope! "Ko buat ape kt sini?" Seunghwa tidk lhi rse tkut sbb ada jhope. "Aq ikut ko" mata seunghwa membuntang. So kiranya..... dia dengar la aq jerit aq benci bts tdi?!!!! "Ko-" Seunghwa tidk dpt menghbiskn kata2nya kerana bibir jhope menyentuh bibirnya. Semakin seunghwa meronta, jhope mendalamkan lagi bibirnya.
X
"Kenapa aq x sedap hti?"
YOU ARE READING
Bts The Kingka Of School (malay) [ COMPLETED ]
RandomBts ni memang dikenali sebagai gangster dekat sekolah seunghwa. nak tau apa jadi. bacala~