05*********/ Muhafız abi?
05*********/ Özür dilerim
05*********/ Kötü niyetim yoktu gerçekten
Siz/ Remzi bilgisayar başında mı yine
05*********/ Ne
05*********/ Ha bağırıp duruyo
05*********/ Valla tıkıldı
05*********/ Annem de sürekli kızıp duruyo
Siz/ Tmm sağol
05*********/ Yaa sen şimdi kızmadın mı bana
Siz/ Nil uyuyor mu
05*********/ Uyuyor da
05*********/ Neden sordun ki
Siz/ Tmm
Kapıyı tıklatıp beklemeye başladım. Biraz beklememin ardından kapı aralandı. Nuriye Teyze yorgun yüzüne hemen gülümseme yerleştirmişti. Üzerindeki önlüğe ellerini silip memnun hâlde konuşmaya başladı.
"Hoş geldin oğlum. Seni Allah gönderdi. Şu oğlanı al da biraz temiz hava alsın. Bilgisayara tıkıldı kaldı."
"Hoş buldum. Ben de onu almaya geldim Nuriye Teyze." deyip gülümseyerek elini öptüm. İçeriye geçtiğimde Remzi'nin odasına doğru ilerledim. Sesler geliyordu. Kapısını açtım.
"Abla git başımdan."
Boğazımı temizledim. Hızla arkasını dönüp bana baktığında kollarımı birbirine bağlayıp kapıya yaslandım. Gözlerimle bilgisayarı işaret ettiğimde oyununu kapatıp yanıma geldi.
"Abi ya sen mi geldin..."
Mahcup hâlde bana bakıyordu. Derin nefes alıp verdim.
"Hadi işimiz var seninle. Üzerini giyin gel."
...
"Bu çiçekleri buraya niye dikiyoruz abi?"
Toprağı iyice bastırıp yerimde doğruldum.
"Rüzgar estikçe kokusu yayılsın diye. Hadi gidelim. Hava kararıyor."
Üzerimi çırpıp başımı kaldırdım.
"Dün sigaraya başladım."
Dikkatle ona baktım. Gözlerini kaçırıp başını eğdi. Damarlarım kasılıyordu.
"Ne sigarası oğlum!"
Yerinde hareketlendiğinde kolunu kavradım hızla.
"Biz ne için uğraşıyoruz! Başını kaldır, bak etrafına. Mahalle bataklık içinde!"
"A-abi... Bi kere dene dedi Necip."
Acıdan dişlerini sıkıyordu.
"Maddeden kaç kişi öldü. Görmedin mi arkadaşlarını!"
"Madde kullanmadım abi, kullanmam da-"
"Sigara paketini ver."
Kolunu bıraktım. Mahcup hâlde bana bakıyordu. Cebinden paketi çıkartıp bana uzattığında paketi elinden aldım. Omzunu sıkıp gözlerinin içine bakarak bastıra bastıra konuşmaya başladım.
"Ailenden hiç mi sevgi görmedin oğlum? Annen, baban, ablan, küçük kardeşin var senin. Kaç kere uyardım seni. Etrafına uyma dedim-"
Kollarını hızla bana sardı. Ağlıyordu. Yüreğimde hissettiğim acıyla sertçe yutkundum. Kollarımı ona sardığımda titreyen sesi geldi kulağıma.
"Y-yapmayacağım."
Bölüm nasıldı?
Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
En güzele emanetsiniz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHAFIZCIK•TEXTİNG
Spiritual05*********/ ❤️ Siz/ ❤️ 05*********/ Ben bu kadar çabuk beklemiyordum Siz/ Kimsin 05*********/ Sevgi paylaştıkça çoğalırmış❤️ 05*********/ Ama ben mahalleden bir ihbar aldım onu ileticem sana 05*********/ Hazır mısın muhafızcık Siz/ ? 05*********/ E...