•Onuncu Bölüm•

360 37 18
                                    

"Muhafız..."

Burnuma dolan kokuyla gözlerimi aralamaya başladım. Sarılıyordu bana. Gülümsüyor, gülümsüyorum.

"H-hayat..."

Parmakları nahifçe yanağımda gezindi. Çok güzel...

Yanağıma uzanıp öptü. Benden ayrıldığında gözlerimi araladım. Tatlı gülümsemesi ile yerinde kıpırdandı. Elimi saçına uzatıp okşamaya başladım. Gülümsemesi büyümüştü.

"Muhafız'ım..." dedi tatlı tatlı bana bakarken.

"Hmm..."

Gözlerimi gözlerinden bir an olsun ayıramazken yanağıma hızla bir öpücük bırakıp pembeleşmiş yanaklarıyla bana bakmaya devam etti. "Uyuyalım mı?"

Başını göğsüme yaslayıp kollarını bana sardı. Kollarımın arasına aldım. Yerinde kıpırdandığında güldüm.

"Utandırma..." dedi boğuk çıkan sesiyle. Saçının üstüne küçük bir öpücük bırakıp kollarımı sıklaştırdım. Gülümsüyorum.

"Uyuyalım meleğim..."

...

"Gözlerini açıyor! Abi iyi misin?!"

Gözlerimi yavaşça açtım. Remzi telaşla yanıma geldi. Ben neredeyim?

"Abi yaralanmışsın. Kendini şimdi nasıl hissediyorsun?"

Aklıma gelenle gözlerimi odanın içinde gezdirdim. Hayat...

"İyiyim ben. Ne zaman çıkacağım burdan?"

Sesli nefes verip gülümsedi. "Çok şükür."

"Birkaç gün hastanede kalman iyi olurmuş abi. Bıçak darbeleri çok."

"Ben evime gideceğim Remzi-"

"Abi Allah aşkına ne yapacaksın evde tek başına. Gerekirse bizim evde kal birkaç gün. Seni yalnız başına bırakmak istemiyorum."

Derin nefes alıp verdim. Yerimde hareketlenirken vücuduma giren ağrılarla ağzımdan inilti çıktı.

"Abi hareket etme! Dinlenmen lazım senin. Hemşire gelecekti. Ben çağırıp geliyim. Sonra düşünürüz ne yapacağımızı."

Bir şey dememe fırsat vermeden odadan çıktı. Gözlerimi odada gezdirdim tekrar tekrar. Yüreğime çöken ağırlıkla başımı usulca yastığa gömdüm. Meleğim...

Bölüm nasıldı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm nasıldı?

Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

En güzele emanetsiniz ❤️

MUHAFIZCIK•TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin