•RUKİYE•"Abla hadi yemeğe gel!"
Yanaklarımdan süzülen yaşları silip burnumu çektim.
"Ben yemiyeceğim!"
Odamın kapısının birden açılmasıyla kaşlarımı çattım. Remzi sakince kapıyı kapattı. Gözlerimle onu takip ediyordum. Başını bana çevirdiğinde yüzüme küçük bir bakış atıp yanıma oturdu. Karşısına bakıyordu. Aklıma gelenle rahatsızca yerimde kıpırdandım.
"Remzi yatağımın üzerinden kalk!"
Tişörtünün ucundan tutup çekiştirdim. Sıkıntılı nefes verip başını bana çevirdi.
"Abla neden bunu kendine yapıyorsun?"
"Ne yapıyorum?"
Anlamaz hâlde ona bakıyordum. Yerinde dikleşip konuşmasına devam etti.
"Muhafız abiyi sevmen, onun seni kabul etmeyeceği anlamına gelmiyor ki. Sanki adam evlenmiş gibi üzülüyorsun."
Dolan gözlerimle önüme döndüm.
"O beni kardeşi olarak görüyor."
"Abla, Muhafız abi herkese kardeş gözüyle bakıyor. Ben hiçbir kıza başka gözle baktığını görmedim. Onun bir davası var. O hepimiz için kendini feda edecek kadar yürekli bir insan. Cemal öldüğü gün..."
Titreyen sesiyle boğazıma yumru oturmuştu. Yanıma döndüğümde elini hızla yüzünden çekip ayağa kalktı. Kapıya doğru giderken sakin tutmaya çabaladığı sesini duydum. Güçlü durmaya yemin etmiş gibiydi.
"Hadi yemeğe gel."
...
•MUHAFIZ•
Elimdeki poşetleri biraz daha kavrayıp yoluma devam ettim. Köşedeki tek katlı sarı evi gördüğümde adımlarım yavaşladı. Cemal'in evi gözüküyordu. Gözlerimin önüne gelen görüntülerle gözlerimi sıkıca kapatıp açtım. Hızlı adımlarla etrafımı kontrol ederek eve yaklaştım. Kapının önüne poşetleri bıraktıktan sonra zile basıp evin arkasına doğru ilerleyerek uzaklaştım ordan. Ve kapı açılma sesi...
Allah, merhametiyle sarsın seni kardeşim...
Başıma montumun şapkasını geçirip hızlı adımlarla ara sokağa geçtim. Her şeyin hesabı sorulacak!
"Bir paket..."
Elini uzattığında atak yapıp satıcıya kafa attım. Yere yığıldı. Yanıma döndüm.
"Af dile!"
Gözlerinin içine baktım. Korkuyordu.
"Af dile! Bu zehiri içmeyeceksin!"
Koşarak yanımdan ayrıldı. Sonra belimde keskin bir ağrı hissettim. Yerimde sendelerken gözlerim kararmaya başladı. Terliyorum.
"İşimize burnunu sokma!"
Yere yığıldım. Gözlerimi zorlukla açmaya çabalarken elinde kanlı bıçağı salladığını gördüm. Başıma saplanan ağrıyla gözlerimi sıkıca kapattım. Hayat...
"A-af dile..."
Bölüm nasıldı?
Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
En güzele emanetsiniz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHAFIZCIK•TEXTİNG
Spiritual05*********/ ❤️ Siz/ ❤️ 05*********/ Ben bu kadar çabuk beklemiyordum Siz/ Kimsin 05*********/ Sevgi paylaştıkça çoğalırmış❤️ 05*********/ Ama ben mahalleden bir ihbar aldım onu ileticem sana 05*********/ Hazır mısın muhafızcık Siz/ ? 05*********/ E...