Kulağıma dolan sesle sıçradım. Telefon çalıyor...
Elim yüzüme giderken gözlerimi aralamaya çabaladım. Telefon sustu.
Kendimi zorlayarak kanepede doğruldum. Her yerim tutulmuştu. Gözlerimle telefonu ararken tekrar ses yayıldı odada. Yerde duran telefonu fark ettiğimde kanepeden kalkıp telefonu yerden aldım. Arayan Remzi'ydi.
"Ne oldu Remzi?" dedim başımın ağrısını önemsememeye çalışarak. Alel acele konuşmaya başladı. Sesi kötü geliyordu.
"A-abi çok kötü bir şey oldu... Biz ne yapacağımızı bilmiyoruz-"
"Ne oldu lan! Konuşsana!"
Elimi saçımdan geçirip arkamı döndüm. Hayat...
"Bizim okulda bi oğlan kusmuş. Zehir aldı galiba abi. Hareketsiz yatıyor."
Telefon üzerimden kayıp yere düşerken gözlerim dolan gözlerinde esir kaldı. Hareketsiz kalmıştım. Gözlerimi sıkıca kapatıp açtıktan sonra hızla evden çıktım.
...
"Cemal oğlum!"
Bir anne feryat ederken gözlerim hareketsiz yatan soğuk bedenindeydi. Yağmur damlaları yüzüne isabet ediyordu. Ve ambulans sesi...
Omzumda hissettiğim baskıyla irkildim. Yanıma döndüğümde Remzi telaşla bana bakıyordu.
"A-abi hasta olacaksın."
Kirpiklerime tutunan yağmur damlaları yanaklarıma dökülüyordu. Hiçbir şey demeden yürümeye başladım. Remzi'nin kesik kesik sesleri geliyordu. Anlamıyordum.
Evin önüne geldiğimde cebimden anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım. İçeriye geçtiğimde içime ürperti geldi. Odaya doğru ilerlerken duyduğum sesle adımlarım yavaşladı.
"Muhafız..."
Başımı kaldırdım. Kızarmış gözleriyle bana bakıyordu. Sertçe yutkundum.
"Hayat..."
Yanıma geldi. Elleriyle yüzümü kavradı. Alnıma dökülen ıslak saçlarımı geriye itip gözlerini gözlerime kilitledi. Ağlasam gözyaşlarımı siler mi ki?
"Başaramadım, Hayat. Tekrar yenildim ben..."
Bölüm nasıldı?
Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
En güzele emanetsiniz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHAFIZCIK•TEXTİNG
Spiritual05*********/ ❤️ Siz/ ❤️ 05*********/ Ben bu kadar çabuk beklemiyordum Siz/ Kimsin 05*********/ Sevgi paylaştıkça çoğalırmış❤️ 05*********/ Ama ben mahalleden bir ihbar aldım onu ileticem sana 05*********/ Hazır mısın muhafızcık Siz/ ? 05*********/ E...