•Sekizinci Bölüm•

406 38 25
                                    

"Seni seviyorum."

Yüzünü avuçlayıp alnından öptüm. Ondan usulca ayrılırken şirin sesi doldu kulaklarıma.

"Biliyorum, Muhafız'ım..."

Yüzünde onu incitmemeye özen göstererek tuttuğum ellerimi elleriyle sardı. Boğazım düğümlenmiş, burnumda gezinen ince sızı ile gözlerim yaşarmıştı. Alnımı alnına yasladım. "Seni seviyorum."

Yanaklarımdan süzülen yaşlarla sertçe yutkundum. "Seni seviyorum."

...

"Abi, hadi futbol oynayacaktık. Bana aldığın formayı da giydim."

Gözlerimi aralamaya başladım. Barış...

Gülümseyerek bana bakıyordu. Gülümsedim.

On altı yaşında olmasına rağmen çocuksu gülüşündeki masumluk Hayat'ı anımsatıyor bana. Hayat'ımı...

Saçlarını karıştırıp heyecanla konuştu.

"Ben hazırım abi. Dışarısı da çok güzel. Ama önce ablamın hazırladığı kahvaltıyı etmemiz gerek. Malum terlik gelir sonra..."

Güldüm. Durgunlaştı. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi heyecanla atıldı.

"Çocuklar dışarıda oyun oynuyor. Bu dünya çok güzel be abi. Sizinle daha güzel!"

Gözümden kulağıma doğru yol alan yaşla yutkundum. Gözlerimin önüne Hayat geldi. Kardeşine sarılıp saçını karıştırdı. Hoş kahkahası odayı doldururken hayranlıkla onu izliyordum. Dalgalı saçları omuzlarına dökülmüştü. Onu çok özledim ben...

"Ben ne zaman dayı olacağım abla? Hem aranızda en küçük olmak istemiyorum artık."

Gülen gözlerini bana çevirdi. Gülümsüyordum. Çiçekleri seni seviyorum diyen meleğim...

 Çiçekleri seni seviyorum diyen meleğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm nasıldı?

Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

En güzele emanetsiniz ❤️

MUHAFIZCIK•TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin