05*********/ Muhafız abi
05*********/ Bugün kötü görünüyordun
05*********/ Hemen gittin de
Siz/ Kardeşim ben sana bir daha mesaj atma demedim mi
Siz/ Kötü falan da değilim
05*********/ Aynı mahallede yaşıyoruz
05*********/ Mesaj atamaz mıyım
05*********/ Yaptığım gayet normal
05*********/ Senin için endişeleniyorum
05*********/ İnsan bir teşekkür eder nezaketen
05*********/ Muhafız abi deyip adam yerine koyuyoruz seni
Siz/ İçten abi demediğini biliyorum Rukiye
Siz/ Bir daha bana mesaj atma
Siz/ Son kez uyarıyorum
Siz/ Sen benim kardeşim olarak kalacaksın
05*********/ Senden nefret ediyorum
05*********/ O korumacı hâllerini başkalarına oyna
05*********/ Yakında da evlenirsin zaten
05*********/ Yalancısın sen
05*********/ Kim bilir kaç kızın canını yaktın
05*********/ YALANCISIN!!
Telefonu fırlatıp derin nefes alıp verdim. Başımı ellerimin arasına alıp sıktım. Başım ağrımaya başlamıştı bile. Sırtım kanepe başlığına değdiğinde gözlerimi sımsıkı yumdum.
"Muhafız..."
Burnuma dolan kokuyla gözlerimi aralamaya başladım. Ellerimi başımdan çektiğimde kollarını belime sarmıştı sıkıca. Başı göğsüme yaslı dururken kollarımı ona sardım hemen. Burun çekişi ile yanaklarımdan süzülen yaşları hissettim.
"Sevgilim..."
Parmaklarımı saç tellerinde gezdirip kokusunu içime çekerek öptüm. Seni çok özledim...
"Canın çok acıyor mu?"
Parmakları sırtımda gezinirken kollarımı gevşettim. Eli düşmüştü. Gözlerimi yaşlı gözlerine çevirdim. Güzel çehresinde bir müddet takılı kaldı gözlerim. Güzelliğinin her bir zerresine... Gözlerimin derinliklerine endişeyle bakıyordu. "Acımıyor..." dedim.
Başını eğdi ve başını göğsüme yasladı. Gözlerim üzerindeki elbiseye kaydığında gülümsemem büyümüştü. Kurumuş dudaklarımı ıslatıp yutkundum.
"Beyaz sana çok yakışıyor."
Kıkırdadı. Sabırsızca yerinde kıpırdanıp gözlerindeki masumlukla bana bakmaya başladı. Başını hafifçe eğip bana bakmayı sürdürdüğünde güldüm. Gözlerimi masum bakışlarından ayıramazken güzel çehresine yaklaştım. Gözlerini usulca kapattı. Kızarmış burnundan öptüğümde kalbimin ritmini değiştiren gözlerini araladı. Yanaklarına uzanan uzun kirpiklerinin gölgeliği onu öptüğüm ilk günü anımsattı bana. Ondan usulca ayrılırken fısıldadım.
"Düğünümüz için aldığım elbise..."
Yanağıma hızla öpücük bırakıp yerinden kalktı. Gözlerimle onu takip ediyordum. Etrafında dönerek şarkı söylemeye başladı. Çenemi ellerime yaslayıp kollarımın dirseklerini dizlerime yasladım. Kuğu gibi süzülüyordu. Her zamanki gibi ben... Ben gülümsüyordum.
Bölüm nasıldı?
Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
En güzele emanetsiniz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHAFIZCIK•TEXTİNG
Spiritual05*********/ ❤️ Siz/ ❤️ 05*********/ Ben bu kadar çabuk beklemiyordum Siz/ Kimsin 05*********/ Sevgi paylaştıkça çoğalırmış❤️ 05*********/ Ama ben mahalleden bir ihbar aldım onu ileticem sana 05*********/ Hazır mısın muhafızcık Siz/ ? 05*********/ E...