•Beşinci Bölüm•

472 43 53
                                    

•RUKİYE•

"Aklı başındaymış mış! Hanımefendiymiş miş!"

Sofra bezini elime alıp balkondan sarkıttım. Etrafı kolaçan ettikten sonra çırpmaya başladım.

"Elin kızı gelecek muhafızcığıma gelin olacak! Gülüyüm de boşuna gitmesin-"

"Rukiye kardeşim..."

Duyduğum sesle hızlı hızlı atan kalbimi tutup balkondan aşağıya sarktım. Favorim olan siyahlarını çekmişti. Ve gülüyor. Bizim sofra bezine çok benzeyen bir sofra bezi uçuyor. Sofra bezi?

Yaa sofra bezi düştü!

Elinde toplayıp başını kaldırdı. Rezil oldum!

"Ben mi getiriyim, yoksa sen mi alırsın?"

Sözleri üzerine başımı hızla aşağı yukarı sallayıp koşar adım balkondan çıktım. Mutfaktan kokular geliyordu. Annem fark etmeden bir an önce sofra bezini almalıyım. Allahım aklım nerde benim?

Kapının önüne geldiğimde saçıma çeki düzen verip derin nefes alıp verdikten sonra kapıyı araladım. Başı eğik hâlde elinde tuttuğu sofra beziyle ilgileniyordu. Ne yapıyor diye dikkatle baktığımda sofra bezini katladığını gördüm. Son kez katlayıp başını kaldırdı. Sofra bezini bana doğru uzattığında ürkekçe ona doğru bir adım atıp iki elimle sofra bezini kavradım. Gözlerimi ondan ayıramıyordum. O da bana bakıyor. Bakıyor?

"Rukiye kardeşim, iyi misin?"

Çatılmış kaşlarıyla bana bakıyordu. Gözlerim kaşının üstündeki kızarıklığa takılı kaldı. Alel acele dudağımı araladım.

"Kaşına ne oldu?"

Kaşları normal halini alırken gözleri boş bakmaya başladı. Sakin sesle konuştu.

"Bir şey yok. Dışarıya çıkarken dikkat et. Mahallenin hâlini biliyorsun. Selametle."

Bir şey dememe fırsat vermeden gitti. Ne oldu ki?

...

•MUHAFIZ•

"Abi tamam yapma!"

Tuttuğum yakalarını sarsıp bağırdım.

"Af dile! Bir daha satmıyacaksın!"

Yutkundu. Tedirgince etrafına baktığı sırada sırtımda keskin ağrı hissettim. Boşalan ellerimin arasından çıkmıştı. Zorlukla arkamı döndüğümde kısa boylu olan elindeki demiri havaya kaldırmıştı. Kolumla hamle yaparak elinde tuttuğu demiri düşürdüm. Korku dolu gözlerle bana bakıyordu. Kaçmak için etrafına bakınırken yumruğumu geçirdim yüzüne.

"Lan tozlar nerde!"

Elimden kurtulan yerdeki demire uzandığı vakit ayağımla demiri ittim. Yumruklarımı ona geçirmeye başlamıştım bile. Hepinizin soyunu kurutacağım!

İşim bitmişti. Tozları alıp gözden kayboldum.

 Tozları alıp gözden kayboldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm nasıldı?

Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

En güzele emanetsiniz ❤️

MUHAFIZCIK•TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin