5.Bölüm

707 41 9
                                    

Selamlar!
Aslında daha önceden bölümü yayımlayacaktım ancak bir türlü yazdığım bölümden emin olamadığımdan şimdiye kaldı. Hâlâ bölümden emin değilim ancak eğer ileride kitabı düzenlemeye alırsam bile çok şey değiştirmem.

İyi okumalar.

_____________________
Tesadüfler her zaman mutlu etmiyordu.

                            ♧  ♧  ♧
(Yazardan)
Simay gördüğü Dinç ailesiyle bir an şaşırsa da sonradan bu şaşkınlığını yersiz bulmuş bakışlarını onlardan çekmişti. Ancak onun bu bakışlarını yanlış anlayan bir isim vardı.

Kaan Tonga.

O an Kaan Tonga'nın kulağına fısıldayan şeytan hiç yapmaması gereken şeylere sürüklerken içinden kızına defalarca kez özürler diliyordu.

Genç kız abileriyle sohbet ederek önündeki sudan yudumladığı sırada yanında hissettiği bedenle başını o tarafa çevirdi.

Bir kişi değil tam tersine sayamayacağı kadar bireyin olduğu Dinç ailesi genç kızın yanında durmuş ayağa kalkanlarla selamlaşırken abi takımı genç kızı göz hapsine almışlardı. Simay yanına gelen Derin'le oturduğu yerden kalkıp bedenini tam anlamıyla onlara doğru çevirdiği sırada iki yanında hissettiği kollarla ilk başta afallasa da sonradan o da kollarını ikizine sardı.

Onların bu haline herkes tebessüm etse de bazıları bu samimiyetten memnun değildi.

Selamlaşma faslı bittiğinde Dinç ailesi de Tonga aile üyeleriyle aynı masaya oturmuşlardı.

Ortada dönen sohbeti herkes dinlerken Simay sıkıldığından telefonunda geziniyordu. Onun bu halini gören Efkan gülüp kız kardeşini kendine çekip göğsüne yatırırken kolunu omuzuna atıp iyice sardı. Davet ne kadar dışarıda düzenleniyor olmasa da salonun her bir tarafında bulunan balkon kapıları sonuna kadar açıktı.

Bu iki kardeşi kıskançlıkla izleyen biyolojik abi takımı kendilerini sakinleştirmeye çalışırken Gülnur hanım oğullarının bu hallerine içten içe gülüyordu.

Garsonlar herkesin önüne yemeğini koyarken ortam biraz sessizleşse de ardından yanlarından giden garsonlarla kaldıkları yerden devam etmişlerdi. Simay telefonda ne kadar kafa dağıtmaya çalışsa da üzerindeki bakışlar onu fazlasıyla geriyordu.

Kardeşinin gerildiğini fark eden Efkan abi takımına sert bir bakış atıp kardeşine seslendi.

"Çiçeğim?"

"Efendim abi."

"Telefonunu verebilir misin?"

Anında tereddütsüz telefonunu uzatan Simay'la Dinç ailesi şaşkına dönerken Kaan bey ve Yamaç bu hallerine anlam veremedi.

Efkan o sırada youtube girip arama kısmına kardeşinin çok sevdiği kedilerin komik videolarını açıp tam ekran yaparak beraber izleyebilecekleri bir konuma getirdi. Simay gülüşünü eliyle bastırırken onların bu haline masadakilerde dayanamayıp gülmüştü.

Simay ve Efkan videoya odaklanmışken zaman oldukça ilerlemeye başlamıştı. Simay gözlerini anlık ekrandan çekip salonda gezdirdiğinde istediği kişiyi görememesiyle seslice nefes verdi. Efkan anında kardeşine dönerken videoyu durdurdu.

"Noldu çiçeğim?"

"Atakan ve ailesi daha gelmedi. Acaba bir şey mi oldu ki?"

"Herhangi bir şey demiş miydi?"

Yeni AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin