6.Bölüm

781 132 84
                                    

"Jimin," diye başladı yine mektubuna bu hafta yazdığı üç mektup için de cevap alamamıştı ve artık cidden endişeleniyordu Jungkook. "Seni merak ediyorum, lütfen bana bir cevap ver. Benimle konuşmak istemiyorsan bile sorun değil sadece iyi olduğunu bilmek istiyorum. Eğer mektupla ulaşma şansın yoksa diye numaramı bırakacağım bu sefer mektubun sonuna lütfen vana bir şekilde dönüş yap."

***

5.mektup

"Jimin, Jimin'im... Neden bu kadar kayıtsızsın bana karşı. Bir kelimen için bekliyorum burada, sadece bir kelime yeterli. Jimin, iyiyim desen yeter. Lütfen, söz sonra bir daha rahatsız etmeyeceğim seni."

8.mektup

"Jimin, bugün senden cevap alamadan geçirdiğim yirminci günüm. Artık başına bir şey geldiğine eminim. Bilmiyorum belki de sadece beni görmezden geliyorsundur.

Jimin umarım beni görmezden geliyorsundur çünkü başına bir şey geldiyse ve ben sana destek olamıyorsam bununla yaşamak cehennemden farksız olur benim için.

Lütfen iyi ol, iyi olmana ihtiyacım var."

13.mektup

"Jimin, seninle konuşmayı özledim. Bana gönderdiğin çiçekleri, güzel el yazını inceleyip sonra üzerine kokunun sindiği mektupları okumayı özledim. Elimdekilerle yetinmeye çalışıyorum ama yetmiyor artık, lütfen Jimin, gerekirse yalvarırım sana istersen kapına gelirim yeter ki bana bir cevap ver.

Artık iyiyim demenle yetinemem Jimin, artık bana bir açıklama yapmana ihtiyacım var.

Beni neden görmüyorsun?

Ben sana kalbimi açmışken sen neden iki kelimeyi çok görüyorsun bana?

Sana ne oldu da benden bir anda çektin kendini?

İstemeden üzdüm mü seni Jimin?

Yaz mevsimine az kaldı Jimin, yaz geldiğinde görüşmeyecek misin benimle? "

***

Jimin'den tek bir haber alamayalı tamı tamına 2 ay olmuştu. Hakkında pek bir şey bilmese de onu tanıdığını sanmıştı Jungkook. En azından biriyle öylesine konuşmayı kesecek biri olmadığını biliyordu.

Ailesiyle ilgili bir sorun mu vardı acaba?

"Jimin'i mi düşünüyorsun yine?" diye sordu Taehyung elinde iki kahveyle gelip sırasına otururken.

"Başka işim mi var?"diye söylendi Jungkook.  Bir aydır başka mektup göndermemişti bir cevap bekliyordu sorularına ama cevap gelecek gibi de değildi.

Jimin onunla konuşmayı kestiğinden beri huysuzlaşmıştı Jungkook, eski, kaba hâline dönüyor gibiydi. Geceleri uyumakta zorlanıyordu düşünmekten. Bu yüzden gözaltları iyice çökmüştü, pek iştahı olmadığı için de zayıflamıştı biraz.

LOVE POEM|JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin