Onur Duran: 19 yaşında. Lise2. Mimarlık fakültesi.Ailenin tek çocuğu. Okulun havalı,Karizmatik olduğu kadar Sinirli ve Gıcık(bazılarının zan ettiği kadar).Kızların hayran olduğu biri.
ELIF ÖZTÜRK: 19 yaşında.Lise 2. Gazeteci fakültesinde oluyor.Ailenin en küçük çocuğu. Okulun havalı kızlarından. Çalışkan.
Her iki taraf okullarin havalı ve sevilen tipi. Ayrı ayrı okullarda,ayrı ayrı sınıflarda olmalarına rağmen aynı mahallede oturuyorlar. Kızlar okulda kavga cikamalarin sonunda okul müdürü onları farkı okula transfer etti.
Kızlar bu okullarda havalı Kızlar grubuna girdiler.Okulun eski kızlarının onlarla uğraşması,yeni insanlarla tanımaları onların hayatını değiştirecek. Erkeklerse okulun havalı tiplerinden kızlarla pek iyi anlasmasalarsa aralarında ki bağ çok güçlüydü.
Apartmanda başlayan aşk olucak ve çok büyük zorluklar anlatacaklar...Her ne olursa olsun yeni umutlar yeni hayat demektir.
●+"İntikam soğuk yenen bir yemektir Onur Duran"
" -Yeriz o zaman Elif Öztürk"
"+Afiyet olsun o zaman ;)"●"+Sana her güvendiyimde niye haksız çıkarıyorsun beni?
-Bi daha güvenme diye..."●"Hayat sana istediğini sunmaz Küçük hanım"
Sunduralim o zaman"●-"O zaman" demeyi ne zaman tercih edeceksin?
+ O zaman geldiğinde.●inan bana bu kadar güzel olma
●-"Ne var biliyormusun Elif. Sen bana inanmıyorsan
Daha yanında olmama gerek yok."
+"Ne demek bu?"
-"Bitti..."
+"Yani?"
-"Gidiyorum..."●"Sen bana seni seviyorum diyorsun ama gözlerin öyle dimiyo"
●"Sana hayatimdan git demiştim"
"Evet dedin..."
"Bende sözünü dinledim... gittim..."
"Giderken neden hayatımıza yanında götürdün..."
●"Aptal değilim sadece beni sevmediğin halde bana 'seni seviyorum' deyipte sevmemeni çok geç anladım.
●"Sana inanmıştım...
●"Ne vardı sanki beni sevseydin..."
●Umut etmek istiyorum ama olmuyor yine güveniyorum.
"Onur konuşursam hayatimdan Çıkamazsın"
" Belki kalmak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çevrimiçi
Teen FictionO apartmanda çarpışarak tanısan ve bir birine aşık olan iki farklı hayat. Onur ve Elif... Aynı apartmanda aynı okulda olmaları büyük tesadüf ve en önemlisi onların bir birine bağlayan bir bağ vardı hataları... Ben Onur Duran sevdiği kadını koruyamay...